Klientams
Produktai
Saeco PicoBaristo Puikus automatinis espreso aparatas

Saeco PicoBaristo Puikus automatinis espreso aparatas

11 gėrimų, Integruotas puikus pieno ąsotėlis, Sidabras, „AquaClean“ SM3061/10

Trikčių diagnostika ir šalinimas

„Philips“ / „Saeco“ espreso aparatas rodo klaidos kodą

Jei „Philips“ / „Saeco“ espreso aparato ekrane rodomas klaidos kodas 1, 3, 4, 5 arba 14, galime padėti pasiūlydami keletą paprastų sprendimų.

E01

Atidarykite kavos piltuvėlį šaukšto rankena

  1. IŠJUNKITE aparatą ir laukite, kol nebegirdėsite jokių garsų (tai gali užtrukti 15–20 sek.)
  2. Išimkite virimo elementą
  3. Atidarykite maltos kavos piltuvėlio dangtelį ir įkiškite šaukšto rankeną į piltuvėlį
    Pastaba; jei maltos kavos piltuvėlio nėra, šaukšto rankeną į kavos piltuvėlį įstatykite iš apačios.
  4. Judinkite rankeną aukštyn ir žemyn, kol iškris užsikimšusi malta kava. Pastaba. Gali reikėti panaudoti šiek tiek jėgos.
    pav. Pašalinkite visą iškritusią maltą kavą ir įdėkite atgal virimo elementą
    pav. Pagaminkite espreso kavos
  5. Pagaminę kavos patikrinkite, ar piltuvėlio dar neužsikimšo malta kava. Jei ne, pakartokite valymo procedūrą

Tik „GranBaristo“ arba „Moltio“ aparatams; kavos pupelės užstrigusios tarp / po išimama pupelių talpa

  1. Iš aparato išimkite pupelių talpą
  2. Išardykite pupelių talpą ir išplaukite abi dalis
  3. Skudurėliu pašalinkite visus kavos likučius po kavos pupelių talpa

Norėdami, kad kavos piltuvėlis neužsikimštų

  • Nepilkite vandens į kavos pupelių talpą
  • Kiekvieną savaitę išvalykite kavos piltuvėlį
Unblocking coffee funnel 1.gif
Play Pause
You need Flash to see video.
Click here to download it.

E03

Išvalykite ir sutepkite virimo elementą

  1. IŠJUNKITE aparatą ir laukite, kol nebegirdėsite jokių garsų (tai gali užtrukti 15–20 sek.)
  2. Išimkite virimo elementą ir išplaukite švariu vandeniu, ypač virimo elemento filtrą
  3. Įsitikinkite, kad virimo elementas gerai suteptas, žr. filmą, kuriame pateikiamos instrukcijos
  4. Įdėkite virimo elementą, kavos tirščių talpą, lašų surinkimo dėklą ir uždarykite techninės priežiūros dureles
    pav. ĮJUNKITE aparatą
Rinse Brew group.gif
Play Pause
You need Flash to see video.
Click here to download it.

E04

Iš naujo įdėkite virimo elementą ir įsitikinkite, kad jis užsifiksavo savo vietoje

  1. IŠJUNKITE aparatą ir laukite, kol nebegirdėsite jokių garsų (tai gali užtrukti 15–20 sek.)
  2. Išimkite virimo elementą ir išplaukite švariu vandeniu, ypač virimo elemento filtrą
  3. Nustatykite virimo elementą į neutralią padėtį, kitaip negalėsite jo įdėti. Žr. filmą, kuriame pateikiamos instrukcijos
  4. Įdėkite virimo elementą ir įsitikinkite, kad jis užsifiksavo savo vietoje. Išgirsite švelnų spragtelėjimą, kai užsifiksuos ir bus tinkamai įdėtas
    pav. Įdėkite kavos tirščių talpą, lašų surinkimo dėklą ir uždarykite techninės priežiūros dureles
    pav. ĮJUNKITE aparatą
Play Pause
You need Flash to see video.
Click here to download it.

E05

Naudojant „AquaClean“ / „Brita“ filtrą

  1. Išimkite filtrą iš vandens bale;op ir IŠJUNKITE, tada vėl ĮJUNKITE aparatą
  2. Jei žinutė išnyks, filtras nebuvo gerai paruoštas arba užsikimšęs. Paruoškite ir pakeiskite filtrą.

Žinutė pasirodo iškart įjungus aparatą

  1. IŠJUNKITE aparatą.
  2. Išimkite vandens bakelį ir išimkite kavos pupeles, esančias vandens bakelio skyriaus apačioje.
  3. Patikrinkite, ar neužsikimšęs garų antgalis. Naudodami adatą pašalinkite garų antgalyje susikaupusias nuoviras / nešvarumus
  4. ĮJUNKITE aparatą ir išleiskite 2–3 puodelius karšto vandens.

Žinutė pasirodo gaminant kavą

  1. IŠJUNKITE aparatą.
  2. Išvalykite ir sutepkite virimo elementą
  3. Tik „Exprelia“ / „Xelsis“: Pasukite SBS vožtuvą į vidurinę padėtį ir iš naujo paleiskite aparatą

Žinutė pasirodo iškart po nukalkinimo arba nukalkinant

  • Dalis kalkių nuosėdų blokuoja sistemą. Išjunkite aparatą vienai valandai. Jei žinutė pranyks, dar kartą nukalkinkite aparatą, nes viduje vis dar yra kalkių nuosėdų
Play Pause
You need Flash to see video.
Click here to download it.

E14

Aparatas perkaito

Išjunkite aparatą ir palaukite 60 minučių.

Kitas klaidos kodas

Jei rodomas kitas klaidos kodas. Susisiekite su klientų aptarnavimo centru dėl pagalbos.

Šiame puslapyje pateikta informacija taikoma šiems modeliams: SM3061/10 , EP3510/00 , EP3550/00 , EP3551/00 , EP4010/00 , EP4050/10 , HD8925/09 , HD8921/09 , HD8922/09 , HD8915/09 , HD8918/41 , HD8916/09 , HD8924/09 , HD8927/09 , HD8834/19 , HD8902/01 , HD8975/01 , HD8906/01 , HD8904/01 , HD8847/19 , HD8831/09 , HD8834/09 , HD8832/09 , HD8858/01 , HD8859/01 , HD8917/09 , HD8919/59 , HD8914/09 , HD8841/09 , HD8911/09 , HD8847/09 , HD8844/09 , HD8752/84 , HD8753/94 , HD8752/99 , HD8768/29 , HD8869/09 , HD8862/09 , HD8965/01 , HD8762/19 , HD8964/01 , HD8966/01 , HD8766/09 , HD8763/09 , HD8763/19 , HD8768/09 , HD8761/09 , HD8769/19 , HD8769/09 , HD8953/09 , HD8954/09 , HD8953/19 , HD8855/09 , HD8857/09 , HD8753/19 , HD8753/81 , HD8751/19 . daugiau Mažiau

Ne tai, ko ieškote?