„Philips" pagalba

Mano svečias nemato vaizdo programėlėje „Philips Avent Baby Monitor+“

Paskelbta 2022 m. lapkričio 21 d.

Jei svečias nemato vaizdo programėlėje, vadovaukitės toliau pateiktais trikčių šalinimo patarimais, kad išspręstumėte šią problemą. 

  • Gali būti, kad svečiui vis dar reikia užregistruoti paskyrą „Philips“. Pirmiausia paprašykite svečio atsisiųsti programėlę „Philips Avent Baby Monitor+“ ir susikurti paskyrą. Kai svečias užregistruos savo paskyrą, išsiųskite jam kvietimą.
  • Gali būti, kad svečias, kurį ketinate pakviesti, gyvena kitame žemyne. Įsitikinkite, kad registruodamas naudotojo paskyrą svečias pasirinko tą pačią šalį kaip ir jūs.

Šiame puslapyje pateikta informacija taikoma šiems modeliams: SCD973/26 , SCD643/26 , SCD923/26 .

Dažnai užduodami klausimai

Ieškote kažko kito?

Atraskite visas „Philips“ palaikymo parinktis

Mūsų svetainę geriausiai galima peržiūrėti naudojant naujausią „Microsoft Edge“, „Google Chrome“ ar „Firefox“ versiją.