E1 arba 0x1002
„Airfryer“ tikriausiai buvo laikomas šaltoje vietoje.
Atjunkite prietaisą nuo elektros lizdo, palaukite 30 min., tada vėl prijunkite.
E2
Įvedėte neteisingus „WiFi“ prisijungimo duomenis. Iš naujo įveskite teisingus „WiFi“ prisijungimo duomenis, kad būtų galima tęsti.
E3 arba 0x4001
Sutrikusi ryšio funkcija. Prietaisą galite naudoti ir be ryšio funkcijos arba kreipkitės į mus dėl tolesnės pagalbos.
E4, E5, E6, E8, E9, E12, 0x1001, 0x3001, 0x3002 arba 0x3003
Atjunkite „Airfryer“ nuo elektros tinklo ir vėl prijunkite. Jei klaidos kodas vis tiek rodomas ekrane, kreipkitės į mus dėl tolesnės pagalbos.
E10, 0x9002
Ruošiant maistą su automatinio maisto ruošimo programa, „Airfryer“ nustato problemą.
Atjunkite „Airfryer“ nuo elektros tinklo ir vėl prijunkite. Įsitikinkite, kad „Airfryer“ yra prijungtas prie „Wi-Fi“, kad būtų galima atnaujinti programinę aparatinę įrangą, jei toks naujinys yra. Iš naujo paleiskite automatinio maisto ruošimo programą.
Jei klaida išlieka, kreipkitės į mus dėl tolesnės pagalbos ir paminėkite, kuri automatinio maisto ruošimo programa kelia problemų.
E11, 0x9003
„Airfryer“ buvo naudojamas esant kitokiai nei nurodyta maitinimo įtampai.
Atjunkite „Airfryer“ nuo elektros tinklo ir vėl prijunkite. Pabandykite naudoti kitą lizdą. Atjunkite kitus prie to pačio lizdo prijungtus prietaisus.
Jei klaidos kodas vis tiek rodomas, kreipkitės į mus dėl tolesnės pagalbos.