„Philips" pagalba

„Philips Airfryer“ rodo brūkšnelius arba klaidos kodą

Paskelbta 2023 m. gegužės 15 d.
Jei „Philips Airfryer“ neįsijungia ir rodo arba mirksinčius brūkšnelius (----), arba klaidos kodą, daugiau informacijos sužinosite skaitydami toliau.
„Airfryer“ veikia programinės aparatinės įrangos atnaujinimo režimu. Šis atnaujinimas gali trukti kelias minutes ir tuo metu negalima naudoti „Airfryer“. Neatjunkite „Airfryer“ nuo elektros tinklo, kol nebus baigtas atnaujinimas.

Jei brūkšniai išlieka ilgai, atjunkite prietaisą nuo lizdo ir vėl prijunkite, kad nustatytumėte iš naujo. Jei nebaigiama atnaujinti, kreipkitės į mus dėl tolesnės pagalbos.
E1 arba 0x1002
„Airfryer“ tikriausiai buvo laikomas šaltoje vietoje. 
Atjunkite prietaisą nuo elektros lizdo, palaukite 30 min., tada vėl prijunkite.
  1. Jei prietaisas buvo laikomas žemoje aplinkos temperatūroje, bent 30 min. leiskite jam pastovėti kambario temperatūroje ir tik tuomet prijunkite prie elektros lizdo.
  2. Jei iš naujo prijungus klaidos kodas ir toliau rodomas ekrane, kreipkitės į mus dėl tolesnės pagalbos.

E2 
Įvedėte neteisingus „WiFi“ prisijungimo duomenis. Iš naujo įveskite teisingus „WiFi“ prisijungimo duomenis, kad būtų galima tęsti. 

E3 arba 0x4001 
Sutrikusi ryšio funkcija. Prietaisą galite naudoti ir be ryšio funkcijos arba kreipkitės į mus dėl tolesnės pagalbos.


E4, E5, E6, E8, E12, 0x1001, 0x3001, 0x3002 arba 0x3003 
Atjunkite „Airfryer“ nuo elektros tinklo ir vėl prijunkite. Jei klaidos kodas vis tiek rodomas ekrane, kreipkitės į mus dėl tolesnės pagalbos.


E10, 0x9002
Ruošiant maistą su automatinio maisto ruošimo programa, „Airfryer“ nustato problemą. 

Atjunkite „Airfryer“ nuo elektros tinklo ir vėl prijunkite. Įsitikinkite, kad „Airfryer“ yra prijungtas prie „WiFi“, kad būtų galima atnaujinti programinę aparatinę įrangą, jei toks naujinys yra. Iš naujo paleiskite automatinio maisto ruošimo programą. 
Jei klaida išlieka, kreipkitės į mus dėl tolesnės pagalbos ir paminėkite, kuri automatinio maisto ruošimo programa kelia problemų.

E11, 0x9003 
„Airfryer“ buvo naudojamas esant kitokiai nei nurodyta maitinimo įtampai. 
Atjunkite „Airfryer“ nuo elektros tinklo ir vėl prijunkite. Pabandykite naudoti kitą lizdą. Atjunkite kitus prie to pačio lizdo prijungtus prietaisus. 

Jei klaidos kodas vis tiek rodomas, kreipkitės į mus dėl tolesnės pagalbos.
A1
Maisto termometras netinkamai prijungtas prie „Airfryer“. Prijunkite maisto termometro galą prie maisto termometro lizdo, esančio „Airfryer“ ekrane (žr. toliau pateiktą A1 pav.). 
 

A2
Matuojama maisto temperatūra pakilo per greitai. Taip gali nutikti, jei maisto termometras netinkamai įkištas į maistą. Įkiškite maisto termometrą iš šono ir įsitikinkite, kad smailus galas pasiekia storiausios produkto vietos vidurį (žr. toliau pateiktą A2 pav.). Įsitikinkite, kad maisto produktas yra bent 2 cm storio.

A3
Maisto temperatūra pakilo per lėtai. Tikriausiai, ruošiant maistą maisto termometro režimu, maisto termometras yra už krepšelio. Įkiškite maisto termometrą į maistą ir įdėkite jį į kepimo krepšelį arba pasirinkite maisto ruošimo režimą be maisto termometro.

A4
Maisto temperatūra sumažėjo. „Airfryer“ stalčius buvo atidarytas, nors tikslinė maisto temperatūra dar nebuvo pasiekta. Uždarykite stalčių ir palaukite, kol „Airfryer“ parodys, kad maisto ruošimas baigtas. 

A5
Maisto termometras perkaista. Taip gali nutikti, jei paliksite termometrą krepšelyje, o ne įkištą į maistą. Maisto ruošimo metu išimkite maisto termometrą iš krepšelio, jei jis nenaudojamas. 

Ar tai neišsprendė problemos? Susisiekite su mumis dėl tolesnės pagalbos.
A1, A2 klaidos
Ieškote kažko kito?

Atraskite visas „Philips“ palaikymo parinktis

Mūsų svetainę geriausiai galima peržiūrėti naudojant naujausią „Microsoft Edge“, „Google Chrome“ ar „Firefox“ versiją.