1
„Philips" pagalba

Neišeina įkrauti mano „Sonicare 9900 Prestige“

Paskelbta 2022-03-02
Ar negalite įkrauti „Sonicare 9900 Prestige“? Bandykite vadovaudamiesi šiomis galimomis priežastimis ir sprendimais išspręsti šią įkrovimo problemą.

Naudojate ne originalų įkroviklį

Įsitikinkite, kad naudojate originalų, su dantų šepetėliu „Philips Sonicare“ teikiamą įkroviklį. Su dantų šepetėliu teikiamas įkroviklis gali būti nesuderinamas su kitu „Philips Sonicare“ dantų šepetėliu.
Rankenos pavadinimas„Sonicare 9900 Prestige“
Kodas rankenos apačiojeHX999B, HX999P, HX999C
Kodas įkroviklio pagrindo apačiojeTipas CBB1001, CBB2001

 

Dantų šepetėlis nėra visiškai įkrautas

Padėkite įkrovimo pagrindą ant įkrovimo stovo ir padėkite šepetėlio rankeną ant įkroviklio stovo (žr. paveikslėlius). Dantų šepetėlis du kartus supypsi ir lemputės pradeda šviesti kylančia tvarka. Taip nurodoma, kad buvo sėkmingai pradėta krauti. Kraunant akumuliatoriaus indikatorius mirksi baltai. Visiškai įkraukite „Philips Sonicare“ dantų šepetėlį, kad jis veiktų 16 val. Kai akumuliatorius bus pilnas, rankena 30 sek. švies baltai, po to išsijungs. 

Įkrovikliui ištuštėjus, rankena mirksės gintarine spalva ir, išsivalius dantis, 2 kartus supypsės. 

Įkrovikliui beveik išsikrovus, rankena taip pat mirksės gintarine spalva ir, išsivalius dantis, 3 kartus supypsės. 

Normalu, jei mirksinti lemputė kuriuo nors įkrovimo metu išsijungia.

 

Neveikia elektros lizdas

Pabandykite kitą prietaisą prijungti prie to pačio lizdo. Jei tas prietaisas taip pat neveikia, problema gali būti susijusi su lizdu. Pabandykite visiškai įkrauti dantų šepetėlį „Sonicare 9900 Prestige“ prijungę jį prie kito lizdo. 

Trikdžiai

Metaliniai paviršiai ar kiti įkrovikliai gali trukdyti įkrovikliui. Įsitikinkite, kad įkroviklis nėra padėtas ant metalinio paviršiaus ar šalia kitų įkroviklių. Padėkite įkroviklį į kitą vietą ir bandykite dar kartą.
 

Ar tai neišsprendė problemos?

Jei nė vienas iš šių patarimų nepadėjo išspręsti problemos, susisiekti su mumis dėl tolesnės pagalbos. 

 

Susisiekimas su „Philips“

Džiaugiamės galėdami jums padėti

Ieškote kažko kito?

Atraskite visas „Philips“ palaikymo parinktis

Mūsų svetainę geriausiai galima peržiūrėti naudojant naujausią „Microsoft Edge“, „Google Chrome“ ar „Firefox“ versiją.