1
Gaukite būtent tokią pagalbą, kokios reikia
Ieškote konkretaus sprendimo savo gaminiui?

Kyla techninių problemų dėl „Philips AVENT“ prijungto kūdikių stebėjimo prietaiso.

Jei dėl „Philips AVENT“ prijungto kūdikių stebėjimo prietaiso kyla techninių problemų, peržiūrėkite šiuos trikčių šalinimo patarimus, kad galėtumėte rasti sprendimą. 
 

Nepavyksta nustatyti „Philips AVENT“ prijungto kūdikių stebėjimo prietaiso. Vis matau prisijungimo klaidos langą. Kodėl taip atsitinka?

  1. Įsitikinkite, kad naudojate 2,4 GHz „Wi-Fi“ maršrutizatorių, nes tai yra vienintelis dažnių spektras, kurį šiuo metu palaikome.
  2. Įsitikinkite, kad išmaniajame prietaise naudojamas tas pats „Wi-Fi“ tinklas, prie kurio norite prijungti kūdikių stebėjimo prietaisą. Ir kūdikių įrenginį prineškite arti prie „Wi-Fi“ maršrutizatoriaus, kad galėtumėte sklandžiai susieti programėlę.
  3. Patikrinkite kūdikio įrenginio būsenos lemputę; jei ji mirksi raudonai, reiškia, kad įvestas neteisingas SSID arba „Wi-Fi“ slaptažodis. Iš naujo pradėkite nustatymo procesą, įsitikinkite, kad įvedėte teisingą SSID ir „Wi-Fi“ slaptažodį, teisingai įvedėte tinkamus slaptažodžio simbolius ir ženklus.
  4. Jei bandant prijungti būsenos lemputė pradeda nuolat šviesti raudonai, kūdikių stebėjimo prietaisas sėkmingai prijungtas prie maršrutizatoriaus, tačiau jo nepavyksta prijungti prie interneto. Patikrinkite, ar turite prieigą prie 2,4 GHz „Wi-Fi“ tinklo, bandydami prisijungti prie kitų programėlių, pvz., „YouTube“, „Facebook“ ir kt. Jei kitos programėlės nereaguoja, įsitikinkite, kad veikia jūsų interneto ryšys. Jei interneto prieiga aktyvi, gali būti, kad serveris yra laikinai nepasiekiamas. Palaukite 30 minučių ir bandykite nustatyti dar kartą.
  5. Jei negalite nustatyti stebėjimo prietaiso naudodami QR kodą, patikrinkite ekrano ryškumą. Jei ekranas yra per tamsus arba per šviesus, tai gali sutrikdyti ryšį. Įsitikinkite, kad telefono ekranas yra pakankamai ryškus ir, jei reikia, išjunkite nakties režimą, sureguliuokite telefono ekrano ryškumą ir bandykite dar kartą. Nuskaitykite QR kodą 5–15 cm atstumu. Jei nepavyksta, pabandykite pasirinkti kitą atstumą nuo 5 iki 15 cm

Dažnai nutrūksta ryšys su „Philips AVENT Baby Monitor+“ programėle. Kodėl taip atsitinka?

  • Patikrinkite, ar būsenos LED lemputė šviečia žaliai. Žalia LED lemputė rodo, kad galima prijungti prie tėvų įrenginio.
  • Balta LED lemputė rodo, kad kūdikio įrenginys yra prijungtas prie „Wi-Fi“ maršrutizatoriaus ir gali būti prijungtas prie programėlės. Violetinė LED lemputė rodo, kad vyksta vaizdo srautinė transliacija.
  • Patikrinkite, ar kambaryje, kuriame yra kūdikių stebėjimo prietaisas, yra pakankamai stiprus ir stabilus „Wi-Fi“ signalas. Jei signalas nėra pakankamai stiprus, apsvarstykite galimybę perkelti kūdikio įrenginį į kitą vietą arba naudokite „Wi-Fi“ kartotuvą, kad gautumėte stiprų ir stabilų signalą. Jei naudojate „WiFi“ kartotuvą, įsitikinkite, kad maršrutų parinktuve ir „Wi-Fi“ kartotuve nustatytas vienodas SSID ir kad maršrutų parinktuve ir kartotuve naudojate tą patį slaptažodį.
  • Gali būti, kad įjungtas privatumo režimas. Privatumo režimas automatiškai išjungs programėlės ryšį ir užsidegs žalia LED lemputė. Išjunkite privatumo režimą ir bandykite dar kartą.

Aš iš viso praradau ryšį su „Philips AVENT Baby Monitor+“ programėle. Kodėl taip atsitiko?

  • Jei pakeitėte „Wi-Fi“ maršrutizatorių, turite susieti kūdikių stebėjimo prietaisą su nauju „Wi-Fi“ maršrutizatoriumi.
  • Jei bandėte susieti kūdikio įrenginį su kitu mobiliuoju telefonu, turėkite omenyje, kad leidžiama tik viena administratoriaus paskyra. Jei norite prijungti kūdikių stebėjimo prietaisą prie kito mobiliojo įrenginio, administratorius turi pasidalinti paskyros informacija, kad prisijungtų arba pakviestų kitą vartotoją kaip svečią. 
  • Gali būti, kad netyčia ilgai spausdami įjungimo / išjungimo mygtuką iš naujo nustatėte kūdikio įrenginį. Ilgai paspaudus įjungimo / išjungimo mygtuką (10 sek.) bus iš naujo nustatytas prietaisas ir jums reikės dar kartą susieti su programėle.

Išsiunčiau svečio kvietimą kažkam kitam, bet jis vis tiek negalėjo pamatyti tiesioginės vaizdo transliacijos. Kodėl taip atsitiko?

  • Gali būti, kad jūsų svečias dar nėra susikūręs „Philips“ vartotojo paskyros. Prašome patarti savo draugui / šeimos nariui iš pradžių atsisiųsti „Philips AVENT Baby Monitor+“ programėlę ir susikurti paskyrą. Tada pabandykite dar kartą išsiųsti kvietimą.
  • Gali būti, kad svečias, kurį ketinate pakviesti, gyvena kitame žemyne. Įsitikinkite, kad kurdamas savo naudotojo paskyrą svečias pasirinko tą pačią šalį kaip jūs.

Nuolat gaunu klaidingus pranešimus, įspėjančius apie garsus ir judesius vaiko kambaryje. Kodėl taip atsitinka?

Gali būti, kad nustatėte per didelį jautrumą. Bandykite sumažinti jautrumą, kad išvengtumėte tokių klaidingų pranešimų.

Aš ir toliau dažnai prarandu ryšį su tėvų įrenginiu. Kodėl taip atsitinka?

Gali būti, kad yra kitų prietaisų, kurie gali trukdyti „Philips AVENT“ prijungtam kūdikių stebėjimo prietaisui. Tokie įrenginiai kaip mikrobangų krosnelės, IP stebėjimo kameros ir „Wi-Fi“ maršrutizatoriai gali trukdyti signalui. Įsitikinkite, kad šių tipų įtaisai nėra arti stebėjimo prietaiso.

Tėvų įrenginyje nesigirdi verkiančio kūdikio. Kodėl?

  • Kai garsas perduodamas iš kūdikio įrenginio, tėvų įrenginio garso lygio lemputės mirksės ir reaguos į garsą. Įsitikinkite, kad įjungta jungties lemputė ir tėvų įrenginys.
  • Gali būti, kad tėvų įrenginio garsas nutildytas arba nustatytas per tyliai. Įjunkite garsą tėvų įrenginyje nuspaudžiant apvalų mygtuką ir didinant garsą.
  • Gali būti, kad tėvų meniu nustatytas per mažas jautrumo lygis. Padidinkite jautrumo lygį tėvų meniu. 

Negaliu įkrauti savo tėvų įrenginio. Kodėl taip atsitinka?

  • Įsitikinkite, kad naudojamas maitinimo adapteris yra originalus, kuris buvo sukomplektuotas su įrenginiu ir patikrinkite, ar nėra galimų maitinimo adapterio pažeidimų. Jei maitinimo adapteris veikia tinkamai, įjungus kūdikio prietaisą turi įsijungti žalia lemputė.
  • Jei tėvų įrenginys įkraunamas ilgiau nei per 3 valandas, gali būti, kad tėvų įrenginys buvo įjungtas įkrovimo metu. Kai kraunate tėvų prietaisą, įsitikinkite, kad jis išjungtas.
  • Tėvų įrenginio įkrovimas šalia šilumos šaltinio gali laikinai jį pristabdyti. Padėkite tėvų įrenginį toliau nuo šilumos šaltinio ir, jei reikia, atnaujinkite įkrovimą.

Kaip iš naujo nustatyti ar iš naujo paleisti „Philips AVENT“ prijungto kūdikių stebėjimo prietaiso kūdikio ar tėvų įrenginį?

  • Kūdikio įrenginį galite iš naujo nustatyti ilgai (10 sek.) spausdami įjungimo / išjungimo mygtuką. Indikatoriaus lemputė mirksės oranžine ir žalia spalva, o tada kūdikio įrenginys persikraus, atstatymas baigiamas, kai indikatoriaus lemputė dega žaliai.
  • Tėvų įrenginį galite iš naujo paleisti ilgai (10 sek.) spausdami įjungimo / išjungimo mygtuką. Tai iš naujo paleis tėvų įrenginį. Tėvų įrenginio atmintyje saugoma konkreti naudotojo informacija, pvz., naudotojo režimas, ryškumo nustatymai, garsumas, lopšinės pasirinkimas, mastelio keitimo pasirinkimas, nebus prarasta.

Ką turėčiau padaryti prieš atiduodamas arba išmesdamas „Philips AVENT“ kūdikių stebėjimo prietaisą?

Programėlę reikia atjungti nuo įrenginio nustatymų ir iš naujo nustatyti kūdikio įrenginį ilgai (10 sek.) spaudžiant įjungimo / išjungimo mygtuką, kol pamatysite mirksintį LED signalo indikatorių.
 

Mūsų svetainę geriausiai galima peržiūrėti naudojant naujausią „Microsoft Edge“, „Google Chrome“ ar „Firefox“ versiją.