1
„Philips" pagalba

Negaliu prisijungti prie „Philips Avent Connected Baby Monitor“ stebėjimo prietaiso

Paskelbta 2022 m. lapkričio 21 d.
Jei negalite prisijungti prie „Avent Connected Baby Monitor“ stebėjimo prietaiso, atlikite toliau nurodytus trikčių šalinimo veiksmus, kad išspręstumėte problemas. 

1. Įsitikinkite, kad naudojate 2,4 GHz „Wi-Fi“ maršrutų parinktuvą, nes šiuo metu jis veikia tik šiame dažnių diapazone.
 2. Įsitikinkite, kad išmaniajame prietaise naudojamas tas pats „Wi-Fi“ tinklas, prie kurio norite prijungti kūdikių stebėjimo prietaisą. Padėkite kūdikio įrenginį šalia „Wi-Fi“ maršrutų parinktuvo, kad galėtumėte sklandžiai susieti programėlę.
 3. Patikrinkite kūdikio įrenginio būsenos lemputę. Jei ji mirksi raudonai, įvestas neteisingas SSID arba „Wi-Fi“ slaptažodis. Iš naujo pradėkite nustatymą ir įsitikinkite, kad įvedėte teisingą SSID ir „Wi-Fi“ slaptažodį bei teisingai įvedėte tinkamus slaptažodžio simbolius ir ženklus.
 4. Jei bandant prijungti būsenos lemputė pradeda nuolat šviesti raudonai, kūdikių stebėjimo prietaisas buvo sėkmingai prijungtas prie maršrutų parinktuvo, tačiau neprijungtas prie interneto. Patikrinkite, ar turite prieigą prie 2,4 GHz „Wi-Fi“ tinklo, bandydami prisijungti prie kitų programėlių, pvz., „YouTube“, „Facebook“ ir kt. Jei kitos programėlės neveikia, įsitikinkite, kad veikia interneto ryšys. Jei interneto ryšys veikia, galbūt laikinai nepasiekiamas serveris. Palaukite 30 min. ir bandykite nustatyti iš naujo.
 5. Jei negalite nustatyti stebėjimo prietaiso naudodami QR kodą, patikrinkite ekrano ryškumą. Ryšys gali sutrikti dėl per tampaus ar per šviesaus ekrano. Įsitikinkite, kad telefono ekranas yra pakankamai ryškus ir, jei reikia, išjunkite nakties režimą, sureguliuokite telefono ekrano ryškumą ir bandykite dar kartą. Nuskaitykite QR kodą laikydami 5–15 cm atstumu. Jei nepavyksta, pabandykite laikyti 5–15 cm atstumu.

Dažnai nutrūksta ryšys su „Philips AVENT Baby Monitor+“ programėle.

Jei dažnai nutrūksta ryšys su programėle, patikrinkite būsenos lemputes ir „Wi-Fi“ ryšio signalą, kad išspręstumėte problemas. Šie patarimai bus naudingi prisijungiant prie prietaiso. 

  • Patikrinkite, ar būsenos LED lemputė šviečia žaliai. Žalia LED lemputė rodo, kad galima prijungti prie tėvų įrenginio.
  • Balta LED lemputė rodo, kad kūdikio įrenginys yra prijungtas prie „Wi-Fi“ maršrutizatoriaus ir gali būti prijungtas prie programėlės. Violetinė LED lemputė rodo, kad vyksta vaizdo srautinė transliacija.
  • Patikrinkite, ar kambaryje, kuriame yra kūdikių stebėjimo prietaisas, yra pakankamai stiprus ir stabilus „Wi-Fi“ signalas. Jei signalas silpnas, apsvarstykite galimybę perkelti kūdikio įrenginį į kitą vietą arba naudoti „Wi-Fi“ kartotuvą, kad signalas būtų stiprus ir stabilus. Jei naudojate „WiFi“ kartotuvą, įsitikinkite, kad maršrutų parinktuve ir „Wi-Fi“ kartotuve nustatytas vienodas SSID ir kad maršrutų parinktuve ir kartotuve naudojate tą patį slaptažodį.
  • Gali būti, kad buvo įjungtas privatumo režimas. Įjungus privatumo režimą, automatiškai atjungiamas programėlės ryšys ir pradeda šviesti žalia LED lemputė. Išjunkite privatumo režimą ir bandykite dar kartą.

Visiškai nutrūko ryšys su programėle „Philips Avent Baby Monitor+“

Jei visiškai praradote ryšį su prietaisu, vadovaukitės toliau pateiktais patarimais, kad išspręstumėte problemas.
  • Jei pakeitėte „Wi-Fi“ ryšio maršrutų parinktuvą, turite susieti stebėjimo prietaisą su nauju „Wi-Fi“ ryšio maršrutų parinktuvu.
  • Jei bandėte susieti kūdikio įrenginį su kitu mobiliuoju telefonu, turėkite omenyje, kad gali veikti tik viena administratoriaus paskyra. Jei norite prijungti kūdikio įrenginį prie kito mobiliojo prietaiso, administratorius turi pasidalyti paskyros informacija, kad prijungtų arba pakviestų kitą naudotoją kaip svečią. 
  • Gali būti, kad netyčia iš naujo nustatėte kūdikio įrenginį. Tai galėjote padaryti ilgai spausdami įjungimo / išjungimo mygtuką. 10 sek. palaikius paspaustą įjungimo / išjungimo mygtuką, prietaisas bus nustatytas iš naujo, todėl turėsite dar kartą jį susieti su programėle.

Dažnai nutrūksta ryšys su tėvų įrenginiu

Jei ir toliau dingsta ryšys su tėvų įrenginiu, gali būti, kad kiti prietaisai kelia „Philips Avent Baby Connected“ stebėjimo prietaiso veikimo trikdžius. Signalas gali nutrūkti dėl, pvz., mikrobangų krosnelės, IP stebėjimo kameros ir „Wi-Fi“ maršrutų parinktuvo, poveikio. Įsitikinkite, kad šių tipų įtaisai nėra arti stebėjimo prietaiso.
Ieškote kažko kito?

Atraskite visas „Philips“ palaikymo parinktis

Mūsų svetainę geriausiai galima peržiūrėti naudojant naujausią „Microsoft Edge“, „Google Chrome“ ar „Firefox“ versiją.