Negaliu prijungti „Saeco“ espreso aparato prie namų „Wi-Fi“ tinklo
Paskelbta 2021-09-16
Jei jums sunku prijungti „Saeco“ espreso aparatą prie „Wi-Fi“ tinklo, čia rasite galimas priežastis ir kaip lengvai jas išspręsti patiems.
Jei jūsų namų tinklas nerodomas galimų tinklų sąraše, peržiūrėkite toliau pateiktus punktus:
• prijunkite kavos aparatą prie 2,4 GHz 802,11 b/g/n namų „Wi-Fi“ tinklo (5 GHz neveikia); • jei jūsų namų „Wi-Fi“ tinklo pavadinimas (SSID) yra paslėptas, espreso aparatas negalės jo aptikti. Iš naujo laikinai sukonfigūruokite namų maršrutų parinktuvą, kad būtų rodomas „Wi-Fi“ tinklo pavadinimas. Sėkmingai prijungę, „Wi-Fi“ tinklo pavadinimą galite vėl paslėpti.
Norėdami išspręsti kitas galimas „Saeco“ espreso aparato ryšio problemas, peržiūrėkite toliau pateiktą kontrolinį sąrašą:
• iš naujo nustatykite vietinį maršrutų parinktuvą / „Wi-Fi“ prieigos tašką ir antrą kartą įjunkite „Wi-Fi“ nustatymą; • įsitikinkite, kad pateikėte teisingą slaptažodį; • pastatykite aparatą arčiau maršrutų parinktuvo / „Wi-Fi“ prieigos taško ir bandykite dar kartą; • prijunkite kavos aparatą prie 2,4 GHz 802,11 b/g/n namų „Wi-Fi“ tinklo (5 GHz neveikia);
pabandykite dar kartą nustatyti „Wi-Fi“ ryšį ir vykdykite ekrane pateikiamus nurodymus.
Jei nutrūko „Saeco“ espreso aparato ryšys su namų „Wi-Fi“ tinklu, patikrinkite toliau pateiktus punktus: • namų tinklas veikia tinkamai (yra interneto ryšys); • nebuvo pakeistas maršrutų parinktuvo / „Wi-Fi“ ryšio slaptažodis; • aparatas įjungtas; • aparatas ne per toli nuo maršrutų parinktuvo; • aparatas ne per arti kitų daiktų ir (arba) prietaisų, kurie galėtų blokuoti „Wi-Fi“ signalą.
Jei pateikti sprendimai nepadeda išspręsti problemos, susisiekti su mumis dėl tolesnės pagalbos.