„Philips" pagalba

Mano svečias nemato vaizdo programėlėje „Philips Avent Baby Monitor+“

Paskelbta 2022 m. lapkričio 21 d.

Jei svečias nemato vaizdo programėlėje, vadovaukitės toliau pateiktais trikčių šalinimo patarimais, kad išspręstumėte šią problemą. 

  • Gali būti, kad svečiui vis dar reikia užregistruoti paskyrą „Philips“. Pirmiausia paprašykite svečio atsisiųsti programėlę „Philips Avent Baby Monitor+“ ir susikurti paskyrą. Kai svečias užregistruos savo paskyrą, išsiųskite jam kvietimą.
  • Gali būti, kad svečias, kurį ketinate pakviesti, gyvena kitame žemyne. Įsitikinkite, kad registruodamas naudotojo paskyrą svečias pasirinko tą pačią šalį kaip ir jūs.
Ieškote kažko kito?

Atraskite visas „Philips“ palaikymo parinktis

Mūsų svetainę geriausiai galima peržiūrėti naudojant naujausią „Microsoft Edge“, „Google Chrome“ ar „Firefox“ versiją.