„Philips" pagalba

Dulkių siurblys robotas „Philips HomeRun“ nekraunamas

Paskelbta 2024 m. liepos 11 d.
Toliau pateiktame straipsnyje sužinosite priežastis ir sprendimus, jei „Philips HomeRun“ šlapiai ir sausai valantis robotas neįkraunamas.
XU serijos robotai

7000, 3000 ir 2000 serijos modeliams:
kai robotas grįžta į stotelę, automatiškai pradedamas jo įkrovimas. Roboto LED lemputės šviečia balta arba oranžine spalva ir taip nurodo, kad robotas kraunamas. Taip pat pradeda šviesti balta XU7100 modelio LED lemputė. Jei robotas nekraunamas, patikrinkite, ar:

  • prijungėte stotelę prie sieninio lizdo ir įjungėte robotą;
  • robotas tinkamai padėtas ant stotelės. Robotas nebus kraunamas, jei nesulygiuoti įkrovimo kontaktai. Padėkite robotą ant grindų priešais stotelę, vandens bakelį nukreipę nuo stotelės, ir paspauskite grįžimo į stotelę mygtuką. Robotas važiuos ir atsistos į teisingą padėtį stotelėje. Jei roboto baterija išsikrovusi, padėkite robotą tiesiai ant įkrovimo kontaktų.
  • Patikrinkite, ar roboto ir stotelės įkrovimo kontaktai yra švarūs.
  • Gali reikėti pakeisti bateriją. Minimali įkraunamos baterijos veikimo trukmė yra dveji metai arba 1 000 įkrovimo ciklų.
Pastaba. Galite perduoti robotą „Philips“ techninės priežiūros centrui, kad išimtų ir pakeistų įkraunamą akumuliatorių.
 
6000 serijos modeliams:
  • įsitikinkite, kad stotelė yra prijungta prie sieninio lizdo ir kad robotas yra įjungtas. 
  • Įsitikinkite, kad robotas yra tinkamai pastatytas įkrovimo stotelėje. Jei jis yra bent šiek tiek netinkamoje padėtyje arba jei įkrovimo kontaktai yra netinkamai sulygiuoti, jo gali neįkrauti. 
  • Įsitikinkite, kad roboto ir stotelės įkrovimo kontaktai yra švarūs. 
  • Jei temperatūra yra žemesnė nei 8, robote gali būti įjungta apsauga nuo žemos temperatūros, todėl palaukite, kol temperatūra taps normali ir tik tada kraukite arba naudokite robotą. 
  • Jei baterijos eksploatavimo laikas baigėsi, ją gali reikėti pakeisti. 
  • Netinkamai ilgai sandėliuojant bateriją ji gali sugesti.

 
Jei naudodamiesi anksčiau pateiktais sprendimais neišsprendėte problemos, kreipkitės į mus dėl tolesnės pagalbos.

Susisiekimas su „Philips“

Džiaugiamės galėdami jums padėti

Susisiekimas su „Philips“

Džiaugiamės galėdami jums padėti

Ieškote kažko kito?

Atraskite visas „Philips“ palaikymo parinktis

Mūsų svetainę geriausiai galima peržiūrėti naudojant naujausią „Microsoft Edge“, „Google Chrome“ ar „Firefox“ versiją.