Paskelbta 2024 m. lapkričio 28 d.
Jei nepavyksta prisijungti prie „SkinAI“ funkcijų „Philips Lumea“ programėlėje, atlikite toliau nurodytus trikčių šalinimo veiksmus, kad pašalintumėte problemą:
- Patikrinkite, ar jūsų „Philips Lumea“ prietaiso modelis yra S9900. Modelio numerį rasite ant kartu su prietaisu pateiktos pakuotės. „SkinAI“ funkcijos suderinamos tik su „Lumea S9900“.
- Įgalinkite „SkinAI“ funkcijas įvykdę programėlėje „Lumea“ pateiktus nurodymus. Atliekant šį procesą reikia nuskaityti ant „Lumea“ rankenos esantį QR kodą.
- Įsitikinkite, kad interneto arba „WiFi“ ryšys yra stabilus. Rekomenduojame prijungti mobilųjį įrenginį prie stipraus „WiFi“ arba interneto ryšio, kad išnaudotumėte visas „SkinAI“ funkcijų galimybes.
- Įsitikinkite, kad jūsų mobilusis įrenginys suderinamas su „SkinAI“ funkcijomis. Daugelis šiuolaikinių „iOS“ ir „Android“ įrenginių yra suderinami, tačiau kai kurie įrenginiai gali būti netinkami.
- Apsilankykite „App“ arba „Google Play Store“ ir įsitikinkite, kad įdiegta naujausią „Philips Lumea“ programėlės versija. Tik naudodami naujausią versiją galėsite išnaudoti visas „SkinAI“ funkcijų galimybes.
- Palaukite ir bandykite dar kartą šiek tiek vėliau. Kartais mūsų serveriams atliekama įprasta techninė priežiūra, kurios metu funkcijos trumpam išjungiamos.
Jei šie sprendimai nepadeda ir negalite pasiekti „SkinAI“ funkcijų, susisiekite su mumis.