Negaliu prijungti „Philips“ virtuvės prietaiso prie programėlės „NutriU“
Paskelbta 2023 m. lapkričio 10 d.
Jei negalite prijungti „Philips“ virtuvės prietaiso prie programėlės „NutriU“, peržiūrėkite toliau pateiktame straipsnyje aprašytus sprendimus. Atkreipkite dėmesį, kad vienu metu galite prijungti tik vieną „AirFryer“ prie vienos „NutriU“ paskyros.
Jei nesate tikri, ar „Philips AirFryer“ yra prijungiamasis modelis, patikrinkite, ar modelio numeris atitinka modelius, nurodytus „NutriU“ prietaisų sąrašo skyriuje „Prijungiamieji „AirFryer“ modeliai“. Atkreipkite dėmesį, kad toliau pateiktas sąrašas yra tik pavyzdys ir skirtingose šalyse gali skirtis. Pastaba. Pasirinkus neteisingą modelio numerį, „NutriU“ gali neprisijungti prie virtuvės prietaiso. Modelio numerį rasite ant prietaiso dugno priklijuotame lipduke su tipo informacija. Pavyzdžiui, jei lipduke nurodyta HD9280/90, „NutriU“ pasirinkite HD9280.
Įsitikinkite, kad namų tinklas veikia tinkamai ir kad yra interneto ryšys.
Patikrinkite, ar namų tinklas veikia 2,4 GHz dažniu, nes „Philips“ prietaise yra 11 b/g/n, 2,4 GHz „WiFi“ modulis.
Jei namų „WiFi“ maršrutizatorius yra sukonfigūruotas veikti vienu 5 GHz tinklo nustatymu, jį reikia perjungti į dviejų juostų tinklo režimą, o telefoną reikia prijungtis prie 2,4 GHz tinklo.
Įsitikinkite, ar išmanusis telefonas prijungtas prie interneto.
Jei naudojate VPN ryšį, išjunkite jį, nes jis gali kelti problemų.
Įsitikinkite, kad įdiegta naujausia „NutriU“ versija (ieškokite „App Store“).
Jei virtuvės prietaisas jau buvo prijungtas prie „NutriU“, ištrinkite jį iš prietaiso skirtuko programėlėje „NutriU“.
Taip pat daugiau informacijos skaitykite virtuvės prietaiso naudotojo vadovą. Jį rasite adresu www.philips.com/support
Pastaba. Kai kuriais atvejais siejimo metu, kai esate prisijungę prie „Philips Setup“ tinklo, išmanusis telefonas prašo perjungti į geresnį „WiFi“ ryšį su interneto ryšiu – atmeskite šį veiksmą, nes jis nutrauktų siejimą.
Jei „NutriU“ programoje rodoma 3 klaida arba „Conn-3“ ir jau atlikote anksčiau nurodytus veiksmus, atlikite toliau nurodytus veiksmus.
Nutraukite vykstantį siejimą.
Jei virtuvės prietaisas rodomas skirtuko „Prietaisas“ sąraše „Prijungiamieji prietaisai“, ištrinkite jį iš sąrašo.
Patikrinkite, ar virtuvės prietaisas jau susietas su jūsų „WiFi“. Prietaiso ekrane turi nuolat šviesti „WiFi“ LED lemputė.
Jei susietas, iš naujo paleiskite siejimą „NutriU“ programos skirtuke „Prietaisas“ ir pirmame ekrane įjunkite funkciją „Praleisti nustatymą“ („WiFi“ nustatymui praleisti) (žr. toliau esantį pav.).
Jei nesusietas, iš eilės du ar tris kartus atstatykite virtuvės prietaiso gamyklinius nustatymus, po kiekvieno nustatymo jį atjunkite ir palaukite dvi minutes prieš vėl prijungdami. Tada pabandykite iš naujo paleisti siejimą per „NutriU“.
Jei visos pirmiau minėtos instrukcijos nepadeda, kreipkitės į mus dėl tolesnės pagalbos.