„Philips" pagalba

8000 serijos belaidis dulkių siurblys „Philips“ rodo klaidos kodą

Paskelbta 2024 m. kovo 6 d.
Norėdami sužinoti, ką reiškia 8000 serijos „Phiilips“ belaidžio dulkių siurblio klaidų kodai, skaitykite toliau esančius skyrius.
 
8000 serijos modeliai
E1 klaida 
E1 klaida reiškia, kad prietaisas veikia netinkamai. Išimkite bateriją (žr. paveikslėlį), palaukite 10 sek., tada įdėkite bateriją atgal. Jei tai nepadėjo išspręsti problemos, nuneškite prietaisą į „Philips“ paslaugų centrą arba kreipkitės į mus dėl tolesnės pagalbos svetainėje www.philips.com/support.
 
E2 klaida 
E2 klaida reiškia, kad prietaisas veikia esant žemesnei nei veikimo temperatūrai. Perkelkite prietaisą į šiltesnį kambarį. Nelaikykite, nekraukite ir nenaudokite prietaiso, jei temperatūra žemesnė nei 5 °C arba aukštesnė nei 40 °C.  
 
E3 klaida 
E3 klaida reiškia, kad prietaisas veikia esant aukštesnei nei veikimo temperatūrai. Perkelkite prietaisą į vėsesnį kambarį. Nelaikykite, nekraukite ir nenaudokite prietaiso, jei temperatūra žemesnė nei 5 °C arba aukštesnė nei 40 °C.  
 
E5 klaida 
E5 klaida reiškia, kad baterija yra sugadinta. Nuneškite prietaisą į „Philips“ paslaugų centrą arba kreipkitės į mus dėl tolesnės pagalbos svetainėje http://www.philips.com/support.
 
E9 klaida 
E9 klaida reiškia, kad antgalis veikia esant aukštesnei nei veikimo temperatūrai. Išjunkite prietaisą ir palaukite 15 min. Tada patikrinkite, ar viršutinis antgalio korpusas vis dar šiltas. Jei antgalis vis dar šiltas, palaukite, kol antgalis atvės. Kai antgalis atvės, pabandykite vėl įjungti prietaisą.  
 
„i4“ klaida 
„i4“ klaida reiškia, kad antgalis yra užkimštas. Įsitikinkite, kad prietaisas išjungtas. Išvalykite antgalį, atlikdami naudotojo vadove nurodytus veiksmus. Po to patikrinkite vamzdį, nuimdami jį nuo pagrindinio prietaiso. Išimkite antgalyje ar vamzdyje įstrigusį daiktą ir iš naujo paleiskite prietaisą.
 
„i5“ klaida 
„i5“ klaida reiškia, kad iš išorės patekęs daiktas yra įstrigęs oro srauto praėjime. Įsitikinkite, kad prietaisas išjungtas. Išvalykite antgalį, atlikdami naudotojo vadove nurodytus veiksmus, ir patikrinkite vamzdį, nuimdami jį nuo pagrindinio prietaiso. Išimkite antgalyje ar vamzdyje įstrigusį daiktą ir iš naujo paleiskite prietaisą.

„i6“ klaida 
„i6“ klaida reiškia, kad nenuimtas adapteris. Prieš naudodami prietaisą nuimkite adapterį. 

„i7“ klaida 
„i7“ klaida reiškia, kad naudojamas neteisingas adapteris. Prietaisui įkrauti naudokite tik originalų adapterį.

i8 klaida 
Jei prietaise gaunamas i8 klaidos kodas, tai reiškia, kad filtras yra užterštas. Norėdami išspręsti šią problemą, turėtumėte išvalyti filtrą vadovaudamiesi naudotojo vadove pateiktomis instrukcijomis (9–16 paveikslėliai) arba žiūrėdami toliau pateiktą vaizdo įrašą
Jei net ir išvalę filtrą toliau matote i8 pranešimą, rekomenduojame pakeisti filtrą. Norint, kad filtras veiktų optimaliai, patartina jį keisti kas šešis mėnesius.
Jei išvalę filtrą ir toliau gaunate i8 kodą, galite išbandyti toliau siūlomus sprendimus. 
  • Ypatingą dėmesį skirkite kruopščiam filtro korpuso valymui; padės, jei labai stipriai bakstelėsite juo į šiukšlių dėžę, kol iš filtro korpuso nebeis dulkės.
  • Jei turite atsarginį švarų filtrą, galite pakeisti senąjį filtrą naujuoju, o tada rankiniu dulkių siurbliu išsiurbti senąjį putų filtrą ir filtro korpusą.
  • Jei turite kitą dulkių siurblį arba mini dulkių siurblį, galite juo lengvai išsiurbti ir putų filtrą, ir filtro dėklą.  
Jei pirmiau pateikti nurodymai nepadeda ir vis tiek matote i8 kodą, filtrą greičiausiai reikia pakeisti. Naujus filtrus (XV1681/01) galite įsigyti „Philips“ internetinėje parduotuvėje adresu www.philips.com/support arba pas „Philips“ pardavėją. 
Pastaba. Šešių mėnesių keitimo rekomendacija yra orientacinė, nes filtro užterštumo lygis labai priklauso nuo jo naudojimo.

 
„i10“ klaida 
„i10“ klaida reiškia, kad baterija nėra tinkamai įdėta. Išimkite bateriją (žr. paveikslėlį) ir vėl ją įdėkite. Jei tai nepadėjo išspręsti problemos, nuneškite prietaisą į „Philips“ paslaugų centrą arba kreipkitės į mus dėl tolesnės pagalbos svetainėje http://www.philips.com/support. 
 
Klaidų kodai
Play Pause
E1 klaida (arba 13) 
E1 klaida (ji gali atrodyti kaip 13, jei į ekraną žiūrėsite atvirkščiai) reiškia, kad „Philips“ belaidis dulkių siurblys „SpeedPro Max“ buvo naudojamas, laikomas arba kraunamas žemesnėje nei 5 °C arba aukštesnėje nei 40 °C temperatūroje. Atjunkite dulkių siurblį nuo įkroviklio ir nuneškite į kambarį, kurio temperatūra yra nuo 5 °C iki 40 °C (41–104 laipsniai pagal Farenheitą). Palaukite kelias minutes, kad prietaiso temperatūra susivienodintų su kambario temperatūra, ir pabandykite jį naudoti iš naujo. Jei klaidos kodas vis tiek rodomas, kreipkitės į mus dėl tolesnės pagalbos svetainėje http://www.philips.com/support. 

E4 klaida (arba h3) 
E4 klaida (ji gali atrodyti kaip h3, jei į ekraną žiūrėsite atvirkščiai) reiškia, kad „Philips“ belaidžio dulkių siurblio „SpeedPro Max“ sukamasis šepetys yra užblokuotas. 
Norėdami tai išspręsti, išjunkite prietaisą, patikrinkite sukamąjį šepetį ir pašalinkite visas kliūtis, pvz., plaukus, pūkus, purvą ar dulkes. Padarykite tai atlikdami toliau nurodytus veiksmus.  
  • Išimkite šepetį paspausdami atlaisvinimo mygtuką ir nuimkite šoninį dangtelį (1–3 pav.) 
  • Pašalinkite ant šepečio apsivijusius ir po dangteliu užstrigusius nešvarumus ranka arba nukirpkite žirklėmis (4 pav.).  
  • Uždėkite šoninį dangtelį atgal ir spustelėkite, kol išgirsite spragtelėjimą, tada įdėkite šepetį (5–7 pav.). Siurblys vėl paruoštas naudoti. 
     
Jei nuvalius sukamąjį šepetį vis tiek rodoma klaida, susisiekite su mumis dėl tolesnės pagalbos svetainėje http://www.philips.com/support.  
 
E6 klaida (arba 93)                                                                                                                            
E6 klaida (gali atrodyti kaip 93, jei žiūrėsite atvirkščiai) reiškia, kad per „Philips“ belaidžio dulkių siurblio „SpeedPro Max“ adapterį neteka srovė. 
Norėdami tai išspręsti, dar kartą patikrinkite, ar prietaiso adapteris tinkamai įkištas į sieninį elektros lizdą ir ar tinkamai pritvirtintas įkrovimo diskas (magnetas). Jei prietaisas neveikia, adapteris arba baterija gali būti sugedę, kreipkitės į mus dėl tolesnės pagalbos svetainėje http://www.philips.com/support. 
 
 
E7 klaida (arba L3)                                                                                                             
E7 klaida (gali atrodyti kaip L3, jei žiūrėsite atvirkščiai) reiškia, kad naudojamas netinkamas adapteris arba adapteris gali būti sugedęs. Įsitikinkite, kad naudojate tik tinkamą, prie belaidžio siurblio pridedamą adapterį. Jei tinkamas adapteris neveikia, kreipkitės į mus dėl tolesnės pagalbos svetainėje http://www.philips.com/support.
 
 
SE klaida (arba 35, 5E)                                                                                                       
SE klaida (gali atrodyti kaip 5E arba 35, jei žiūrėsite atvirkščiai) reiškia „Aptarnavimą“ ir ją gali rodyti dėl kelių priežasčių.  Jei matote šią klaidą, patariame prietaisą nunešti į įgaliotą „Philips“ paslaugų centrą arba kreiptis į mus dėl tolesnės pagalbos svetainėje http://www.philips.com/support. 
Susisiekimas su „Philips“

Džiaugiamės galėdami jums padėti

Ieškote kažko kito?

Atraskite visas „Philips“ palaikymo parinktis

Mūsų svetainę geriausiai galima peržiūrėti naudojant naujausią „Microsoft Edge“, „Google Chrome“ ar „Firefox“ versiją.