E1 klaida reiškia, kad prietaisas veikia netinkamai. Išimkite bateriją (žr. paveikslėlį), palaukite 10 sek., tada įdėkite bateriją atgal. Jei tai nepadėjo išspręsti problemos, nuneškite prietaisą į „Philips“ paslaugų centrą arba kreipkitės į mus dėl tolesnės pagalbos svetainėje www.philips.com/support.
E2 klaida
E2 klaida reiškia, kad prietaisas veikia esant žemesnei nei veikimo temperatūrai. Perkelkite prietaisą į šiltesnį kambarį. Nelaikykite, nekraukite ir nenaudokite prietaiso, jei temperatūra žemesnė nei 5 °C arba aukštesnė nei 40 °C.
E3 klaida
E3 klaida reiškia, kad prietaisas veikia esant aukštesnei nei veikimo temperatūrai. Perkelkite prietaisą į vėsesnį kambarį. Nelaikykite, nekraukite ir nenaudokite prietaiso, jei temperatūra žemesnė nei 5 °C arba aukštesnė nei 40 °C.
E5 klaida
E5 klaida reiškia, kad baterija yra sugadinta. Nuneškite prietaisą į „Philips“ paslaugų centrą arba kreipkitės į mus dėl tolesnės pagalbos svetainėje http://www.philips.com/support.
E9 klaida
E9 klaida reiškia, kad antgalis veikia esant aukštesnei nei veikimo temperatūrai. Išjunkite prietaisą ir palaukite 15 min. Tada patikrinkite, ar viršutinis antgalio korpusas vis dar šiltas. Jei antgalis vis dar šiltas, palaukite, kol antgalis atvės. Kai antgalis atvės, pabandykite vėl įjungti prietaisą.
„i4“ klaida
„i4“ klaida reiškia, kad antgalis yra užkimštas. Įsitikinkite, kad prietaisas išjungtas. Išvalykite antgalį, atlikdami naudotojo vadove nurodytus veiksmus. Po to patikrinkite vamzdį, nuimdami jį nuo pagrindinio prietaiso. Išimkite antgalyje ar vamzdyje įstrigusį daiktą ir iš naujo paleiskite prietaisą.
„i5“ klaida
„i5“ klaida reiškia, kad iš išorės patekęs daiktas yra įstrigęs oro srauto praėjime. Įsitikinkite, kad prietaisas išjungtas. Išvalykite antgalį, atlikdami naudotojo vadove nurodytus veiksmus, ir patikrinkite vamzdį, nuimdami jį nuo pagrindinio prietaiso. Išimkite antgalyje ar vamzdyje įstrigusį daiktą ir iš naujo paleiskite prietaisą.
„i6“ klaida
„i6“ klaida reiškia, kad nenuimtas adapteris. Prieš naudodami prietaisą nuimkite adapterį.
„i7“ klaida
„i7“ klaida reiškia, kad naudojamas neteisingas adapteris. Prietaisui įkrauti naudokite tik originalų adapterį.
i8 klaida
Jei prietaise gaunamas i8 klaidos kodas, tai reiškia, kad filtras yra užterštas. Norėdami išspręsti šią problemą, turėtumėte išvalyti filtrą vadovaudamiesi naudotojo vadove pateiktomis instrukcijomis (9–16 paveikslėliai) arba žiūrėdami toliau pateiktą vaizdo įrašą
Jei net ir išvalę filtrą toliau matote i8 pranešimą, rekomenduojame pakeisti filtrą. Norint, kad filtras veiktų optimaliai, patartina jį keisti kas šešis mėnesius.
Jei išvalę filtrą ir toliau gaunate i8 kodą, galite išbandyti toliau siūlomus sprendimus.
- Ypatingą dėmesį skirkite kruopščiam filtro korpuso valymui; padės, jei labai stipriai bakstelėsite juo į šiukšlių dėžę, kol iš filtro korpuso nebeis dulkės.
- Jei turite atsarginį švarų filtrą, galite pakeisti senąjį filtrą naujuoju, o tada rankiniu dulkių siurbliu išsiurbti senąjį putų filtrą ir filtro korpusą.
- Jei turite kitą dulkių siurblį arba mini dulkių siurblį, galite juo lengvai išsiurbti ir putų filtrą, ir filtro dėklą.
Pastaba. Šešių mėnesių keitimo rekomendacija yra orientacinė, nes filtro užterštumo lygis labai priklauso nuo jo naudojimo.
„i10“ klaida
„i10“ klaida reiškia, kad baterija nėra tinkamai įdėta. Išimkite bateriją (žr. paveikslėlį) ir vėl ją įdėkite. Jei tai nepadėjo išspręsti problemos, nuneškite prietaisą į „Philips“ paslaugų centrą arba kreipkitės į mus dėl tolesnės pagalbos svetainėje http://www.philips.com/support.