Gali būti kelios priežastys, dėl kurių neveikia prietaiso ir išmaniojo telefono "Wi-Fi" ryšys. Atlikite šiuos veiksmus, kad išspręstumėte problemą:
- Įsitikinkite, kad jūsų išmanusis telefonas prijungtas prie 2,4 GHz "Wi-Fi" tinklo namuose, o ne prie 5 GHz ar viešojo "Wi-Fi" tinklo. Norėdami sėkmingai susieti, rekomenduojame išjungti mobiliuosius duomenis prieš pradedant susiejimo procesą.
- Taip pat nepamirškite išmaniajame telefone įjungti šių leidimų: „Rasti“, „Saugykla“, „Bluetooth“ ir „Vietinis tinklas“.
- Įsitikinkite, kad įvedėte teisingą "Wi-Fi" slaptažodį, nes jis atsižvelgia į mažąsias ir didžiąsias raides ir turi 63 simbolių apribojimą. Atkreipkite dėmesį, kad specialūs simboliai nepriimami, todėl venkite juos naudoti.
- Įsitikinkite, kad namų „Wi-Fi“ ryšio tinklo pavadinimas yra teisingas. Nepamirškite, kad tinklo pavadinime atsižvelgiama į mažąsias ir didžiąsias raides.
- Jei savo išmaniajame telefone naudojate VPN, prieš pradėdami susiejimo procesą jį išjunkite.
- Jei jūsų maršrutizatoriuje yra baltasis sąrašas, kuris blokuoja susiejimą, išjunkite jį, kad užtikrintumėte sėkmingą susiejimą.
- Laikykite prietaisą ir išmanųjį telefoną ne toliau kaip 10 metrų atstumu nuo „Wi-Fi“ maršruto parinktuvo.
- Patikrinkite, ar atnaujinote programėlę į naujausią versiją.
- Atkreipkite dėmesį, kad "Wi-Fi" ryšį gali trikdyti kiti elektroniniai prietaisai, spindintys šviesos šaltiniai arba signalo stotys. Stenkitės laikyti prietaisą atokiau nuo tokių šaltinių ir vėl bandykite jį susieti su "Wi-Fi".
Jei pirmiau minėti veiksmai nepadėjo išspręsti problemos, patikrinkite programėlę, ar joje nenurodyta papildoma „Wi-Fi“ ryšio informacija, arba kreipkitės į mus dėl tolesnės pagalbos.