1
Produktai

Philips koronaviruso atsakas

 

Philips klientų ir darbuotojų sveikata ir saugumas yra svarbiausias mūsų prioritetas. Šiuo sunkiu metu, esant koronaviruso protrūkiui, imamės visų būtinų atsargumo priemonių tam užtikrinti.

 

Mes atidžiai stebime Pasaulinės Sveikatos Organizacijos (PSO) ir vietos valdžios institucijų gaires ir nuolat atnaujiname savo priemones.

 

Mūsų internetinė parduotuvė veikia įprastai. Net ir esant sunkios aplinkybės, mes darome viską, kad ir toliau atitiktume jūsų lūkesčius ir reikalavimus.

Pristatymas

 

Mūsų sandėliai ir platinimo partneriai imasi papildomų higienos priemonių, kad saugiai pristatytų prekes į jūsų namus. Mes nuolat stebime situaciją ir labai glaudžiai bendradarbiaujame su savo partneriais, siekdami užtikrinti, kad būtų laikomasi visų privalomų sveikatos ir higienos standartų.

 

Kai kuriose vietose surinkimo punktai gali būti uždaryti, tačiau prekes vis dar galime pristatyti į namus. Mes taip pat siūlome nemokamą pristatymą visoje Lietuvoje.

Grąžinimai

 

Mūsų grąžinimo paslaugą ir toliau galite gauti per DPD kurjerius prekes pasiimant iš jūsų namų. Norėdami gauti daugiau informacijos apie prekių grąžinimą ir užpildyti grąžinimo formą, apsilankykite.

Consumer Care

 

Mūsų klientų aptarnavimo tarnyba gali jums padėti. Gali būti, kad darbo valandos yra pakeistos, arba pokalbio metu galite išgirsti papildomą foninį triukšmą. Tarnyba dirba iš namų, kad užtikrintų savo sveikatą ir saugumą. Savitarnos parinktis galite rasti čia.

Serviso centrai ir remontas

 

Dėl vietos valdžios institucijų vykdomų prevencinių priemonių daugelis mūsų serviso ir remonto centrų yra laikinai uždaryti arba dirba trumpiau. Veikiantys aptarnavimo centrai imasi papildomų higienos priemonių.

 

Mūsų serviso centrų tinklas ir toliau yra prieinamas gaminių remontui, imantis papildomų saugos ir higienos priemonių. Tai gali užtrukti šiek tiek ilgiau, nei tikėtasi, iki kol grąžinsime jums pristatytą remontui produktą, tačiau mes padarysime viską, kad serviso ir remonto darbai vyktų kiek įmanoma greičiau.

Priemonės, kurių imamės, yra visų mūsų sveikatai ir saugumui užtikrinti. Tai yra pagrindinis mūsų prioritetas. Mes vertiname jūsų supratingumą šioje precedento neturinčioje situacijoje.

DUK

Ar vis dar galiu pateikti užsakymą Philips internetinėje parduotuvėje?
Taip, Philips internetinė parduotuvė veikia visu pajėgumu. Galite tęsti pirkimą internetu.

Ar ši informacija buvo naudinga?

Ar mano užsakymas bus pristatytas laiku?
Pristatymo laiką gali paveikti priemonės, kurių įmamės šiuo metu saugumo ir higienos reikalavimams užtikrinti. Tačiau jūsų užsakymas bus pristatytas kuo greičiau. Mes jus informuosime apie pasikeitusį užsakymo statusą.

Ar ši informacija buvo naudinga?

Ar vis tiek galiu surinkti savo užsakymą surinkimo punkte?

Aptarnavimo centrai kai kuriose šalyse yra laikinai uždaryti arba apribotas darbo laikas. Mes rekomenduojame pasirinkti pristatymą į namus, o ne į surinkimo punktą. Dėl vietos valdžios prevencijos priemonių neribotam laikui uždaroma visa mažmeninė prekyba (parduotuvės, restoranai, barai, kavinės). Daugelis surinkimo punktų gali būti uždaryti, todėl negalime garantuoti, kad pasirinktas punktas bus atidarytas, kai jums jo prireiks. Jei norite pasirinkti pristatymą į surinkimo punktą, tai darykite gavę SMS pranešimą iš DPD, vadovaudamiesi pranešime esančią nuorodą ir nukreipdami pakuotę į artimiausią surinkimo punktą. Surinkimo taško parinktis negalima, jei pasirinkote mokėti pristatymo metu.

Prieš pasirinkdami pristatymo būda pasitikrinkite numatomas galimybes: www.dpd.lt

Ar ši informacija buvo naudinga?

Kaip elgtis prireikus grąžinti pirkinį?
Galite grąžinti savo produktą nemokamai per 30 dienų nuo pirkimo datos. Grąžinimus iš jūsų namų surenka DPD. Apsilankykite grąžinimo puslapyje ir užpildykite grąžinimo formą. Mūsų klientų aptarnavimo atstovas susisieks su jumis dėl išsamesnės informacijos apie grąžinamos prekės paėmimą.

Ar ši informacija buvo naudinga?

Ar saugu gauti pakuotes?

Savo sandėliuose imamės papildomų atsargumo priemonių. Gavę bet kurią pakuotę patariame nusiplauti rankas.

 

PSO pataria, kad „tikimybė, jog užsikrėtęs asmuo užkrės komercines prekes, ir rizika, kad virusas, sukeliantis COVID-19, gali būti išsilaikyti nat prekės pakuotės, kuri perkelta iš sandėlio, pervežta į kurjerio tarnybos patalpas ir galiausiai įteikta, yra labai maža, nes pristatant pakuotę ji buvo paveikta daugelio skirtingų sąlygų ir temperatūros.

Ar ši informacija buvo naudinga?

Ar vis dar galiu savo gaminį remontuoti Philips?
Kai kuriose šalyse aptarnavimo centrai laikinai uždaryti arba veikia ribotai. Prieš apsilankydami patariame susisiekti su vietiniu aptarnavimo centru.

Ar ši informacija buvo naudinga?