„Philips“ pagalba

Raskite artimiausią „Philips“ remonto servisą

Apsilankykite mūsų „Philips“ aptarnavimo centruose, jei reikia pagalbos dėl buitinių, mamos ir vaiko priežiūros bei asmens priežiūros gaminių. „Philips“ gaminiai tvarkomi specialiuose, kiekvienai kategorijai skirtuose servisuose.

Užregistruokite garantinio aptarnavimo užklausą internetu >

Apsilankę „Philips“ aptarnavimo centruose, įsitikinkite, kad atsinešėte:

 

1. Pirkimo įrodymą (kvitą / sąskaitą faktūrą)

2. „Philips“ gaminį (įskaitant priedus)

Keisti paieškos ribas
Keisti paieškos ribas

Dažniausiai užduodami klausimai

1. Mano produktas turi defektą. Kaip galimą jį pataisyti? Ar jam taikoma garantija?

Dažnai, kai gaminys neveikia taip, kaip tikėtasi, problemą galima išspręsti namuose, nesiunčiant jo taisyti.

Norėdami rasti dažniausiai pasitaikančių problemų sprendimą, naudokite internetinį gedimų šalinimo ir DUK skyrių:

 

Raskite savo produktą ir jo DUK


Jei negalite išspręsti problemos internetu, galite užsisakyti produktą apžiūrai dviem būdais:

1) Užregistruokite savo gaminį internetu (Išimtys: televizoriai, Avent, Gaggia ir Saeco kavos aparatai) – spauskite čia

2) Susisiekite su mūsų kontaktų centru – spustelėkite čia 


Remontas bus nemokamas, jei jūsų gaminiui vis dar galioja garantija. 

 

„Philips“ garantija

 

2. Kokios trukmės yra mano produkto garantija?

Priklausomai nuo gaminio, „Philips“ garantija paprastai yra nuo 12 iki 24 mėnesių.

Norėdami sužinoti savo gaminio garantijos laikotarpį ir sąlygas, peržiūrėkite mūsų garantijos sąlygas.  

3. Mano produktui garantija nebegalioja. Ar „Philips“ gali man padėti?

Jei jūsų gaminiui nebegalioja garantija, mes stengiamės, kad taisymo procesas būtų kuo neskausmingesnis. Siūlomas sprendimas ir galutinė kaina skirsis priklausomai nuo prekės tipo, amžiaus ir pasirinkto pristatymo būdo.


Produktams, kuriems nėra galimybės taisyti, savo vartotojams siūlome nuolaidų kuponus naujam Philips gaminiui įsigyti.


Norėdami rasti remonto ar nuolaidų kupono sprendimą savo brokuotai prekei, užsiregistruokite mūsų internetiniame portale.


Dėl kavos aparatų ir „Avent“ gaminių kreipkitės į mūsų kontaktų centrą.


Atkreipkite dėmesį: jei registruodami savo gaminį nesate patenkinti siūlomu sprendimu ir nenorite tęsti taisymo proceso, užklausą galite bet kada uždaryti. Norėdami gauti papildomos pagalbos, susisiekite su mūsų kontaktų centru.

4. Negaliu rasti reikalingos pagalbos; kur galiu kreiptis?

Siekiame teikti puikų visų mūsų produktų palaikymą internetu, tačiau suprantame, kad kartais ieškomą informaciją gali būti sunku rasti.


Prieš susisiekdami su mumis, perskaitykite šiuos patarimus, kaip rasti pagalbą mūsų svetainėje: 

 

Kur galiu rasti produkto palaikymą?


Jei vis tiek nerandate reikiamos informacijos, galite susisiekti su mūsų kontaktų centru tiesioginio pokalbio paslauga, el. paštu arba telefonu.

Mūsų kontaktų centras dirba šiais laikais:

Pirm.–Penkt.: 10:00 – 12:00 ir 14:00 - 16:00

Šešt.: Uždaryta

Sekm.: Uždaryta

 

Švenčių dienomis Kontaktų centras nedirba.

5. Kiek laiko truks remontas?

Mūsų tikslas – pataisyti ir grąžinti Jūsų prekę Jums per 7 darbo dienas nuo jos gavimo mūsų aptarnavimo centre.

 

(Atminkite, kad įsipareigojimai leidžia, jog remontas gali užtrukti iki 14 dienų.)


Jei remontą užsisakėte internetu arba per mūsų kontaktų centrą ir turite IT-philips-xxx nuorodos numerį, remonto eigą galite patikrinti čia.


Kitu atveju dėl naujienų susisiekite su mūsų kontaktų centru.

6. Kur galiu rasti įgaliotąjį „Philips“ aptarnavimo centrą?

„Philips“ įgalioti aptarnavimo centrai:

help.lt ir EMTOSERVIS: buitinei technikai ir asmens priežiūros priemonėms


Nereikia tiesiogiai susisiekti su aptarnavimo centru. Galite naudoti mūsų savarankiškos registracijos įrankį, kad gautumėte pagalbą:

- Buitinė technika – spauskite čia 

- Asmeninė priežiūra – spauskite čia 

- Garso ir vaizdo produktai (išimtis: televizija) – spustelėkite čia 


Taip pat galite susisiekti su mūsų kontaktų centru dėl aukščiau išvardytų produktų, taip pat televizoriaus, „Avent“ ir kavos gaminių.

7. Kur galiu įsigyti savo gaminio atsarginių dalių ir priedų?

Jei nerandate ieškomos dalies internetinėje parduotuvėje, galite susisiekti su mūsų patvirtintais platintojais:


- help.lt Tel. +370 700 55 595

- EMTOSERVIS Tel. +370 700 44 724 / el. paštas: svc@emtoservis.lt


Jei turite klausimų dėl jūsų gaminio atsarginių dalių ar priedų, taip pat galite susisiekti su mūsų kontaktų centru

8. Kur galiu rasti savo gaminio modelio numerį?

Jūsų gaminio modelio numerį galite rasti ant dėžutės, vartotojo vadove arba ant paties gaminio. Jei reikia daugiau pagalbos ieškant savo gaminio modelio numerio, spustelėkite čia, kad paleistumėte modelio numerio paieškos pagalbos puslapį.

Number Five
9. Aš persikėliau į užsienį / pirkau savo prekę užsienyje. Ar tai turės įtakos mano garantijai?

Ne, „Philips“ siūlo savo gaminiams tarptautinę garantiją, todėl jūsų garantijai tai neturės įtakos.

 

Jei kilusių problemų ar klausimų, susisiekite su mūsų kontaktų centru

10. Jei pardavėjas pratęsė garantiją, ar galiu susisiekti su „Philips“?

Jei kyla problemų dėl gaminio, visada kviečiame susisiekti su mūsų kontaktų centru ir mes padarysime viską, kad jums padėtume.

 

Jei jūsų gaminiui reikalingas remontas ar techninė priežiūra „Philips“ garantiniu laikotarpiu, mes mielai tai suorganizuosime už jus.

 

Tačiau jei gaminį reikia taisyti arba pakeisti pagal pratęstos garantijos sąlygas, jį reikės grąžinti pardavėjui. Garantijos pratęsimo laikotarpiu pardavėjas yra atsakingas už aptarnavimą po pardavimo.

Mūsų svetainę geriausiai galima peržiūrėti naudojant naujausią „Microsoft Edge“, „Google Chrome“ ar „Firefox“ versiją.