MyPhilips

Užregistruokite savo gaminį, kad gautumėte pratęstą garantiją ir kitas naudas

Norėdami užregistruoti naują pirkimą, turėkite gaminį po ranka ir prisijunkite prie savo MyPhilips paskyros.

Accessories

Pasirinktiems gaminiams taikoma pratęsta garantija

BalloonSpeechFaq

Įsigykite priedų

Shield

Greita prieiga prie DUK ir pagalbos

Kaip tai veikia

1. Norėdami užregistruoti gaminį, turite prisijungti prie savo MyPhilips paskyros. Neturite paskyros? Užsiregistruokite čia

2. Užregistruokite savo gaminį ir naudokitės privalumais. Taip pat galite įkelti pirkimo įrodymą, kad jis būtų saugiai išsaugotas, jei prireiktų aptarnavimo ar remonto.

D.U.K

Kaip galiu užregistruoti gaminį, kad gaučiau pratęstą garantiją?

Jei jūsų gaminiui taikoma pratęsta garantija, pirmiausia turite turėti MyPhilips paskyrą. Prisijunkite arba sukurkite paskyrą čia. Tada galėsite užregistruoti savo gaminį. Turėkite gaminį po ranka, nes reikės įvesti modelio numerį. 

Ką galiu daryti su MyPhilips paskyra?

Su savo MyPhilips paskyra galite:

  • Vienoje vietoje matyti visą informaciją apie savo gaminius (užsakymai, prenumeratos ir pan.)
  • Gauti išskirtinių naujienų ir pasiūlymų
  • Lengvai rasti informaciją ir priedus visiems savo Philips gaminiams

Kas yra pirkimo įrodymas?

Pirkimo įrodymas – tai spausdintas kvitas iš parduotuvės, kurioje įsigijote gaminį, arba PDF sąskaita iš internetinio pardavėjo.

Kodėl turėčiau įkelti pirkimo įrodymą?

Rekomenduojame įkelti pirkimo įrodymą, kad visada jį turėtumėte, jei prireiktų.

Pirkimo įrodymas gali būti reikalingas norint pasinaudoti akcija ar pateikti prašymą dėl garantinio remonto.

Kokią informaciją turiu pateikti norėdamas užregistruoti gaminį?

Norėdami užregistruoti gaminį, jums reikės:

  • MyPhilips paskyros
  • Modelio numerio
  • Pirkimo datos
  • Pirkimo įrodymo (neprivaloma)
  • Akcijos informacijos (jei taikoma)

Mūsų svetainę geriausiai galima peržiūrėti naudojant naujausią „Microsoft Edge“, „Google Chrome“ ar „Firefox“ versiją.