2021 m. balandžio 26 d. „Philips“ paskelbė svarbią atnaujintą informaciją dėl pastangų, dedamų sprendžiant su tam tikrų miego ir sveikatos priežiūros asortimento gaminių komponentu susijusias problemas. Tuo metu dėl ypatingo atsargumo ir remdamasi turima informacija „Philips“ pranešė apie galimą pavojų sveikatai, susijusį su konkrečiuose „Philips“ gaminiuose – „Continuous Positive Airway Pressure“ (CPAP), „BiLevel Positive Airway Pressure“ („BiLevel PAP“) ir mechaniniuose ventiliatoriuose – naudojamu garsą sugeriančiu porėtu filtru. Įmonė taip pat nurodė, kad tebevyksta galimo pavojaus sveikatai vertinimas ir kad gavus naujos informacijos, ji bus paskelbta. Po šio pranešimo atlikus išsamų tęstinį vertinimą, 2021 m. birželio 14 d. įmonė paskelbė vietos saugos pranešimą dėl konkrečių paveiktų gaminių. Vietos saugos pranešime klientams pateikiama informacija apie su šia problema susijusį galimą poveikį pacientų sveikatai ir klinikiniam naudojimui. Taip pat pranešime pateikiama išsami informacija apie mūsų patikimą ir išsamią taisymo ir keitimo programą, kad ši problema būtų išspręsta kuo efektyviau ir kruopščiau.
Pacientams, naudojantiems paveiktus „BiLevel PAP“ ir CPAP prietaisus, „Philips“ toliau rekomenduoja nebenaudoti „BiLevel PAP“ ir CPAP prietaisų ir pasikonsultuoti su gydytojais, kad galima būtų nustatyti tinkamiausius būdus tęsti gydymą, atsižvelgiant į gydymo tęsimo naudą ir galimą nustatytą riziką.
Pabrėžiame, kad „Philips“ į šį klausimą žiūri labai rimtai ir skiria daug laiko bei išteklių šiai problemai spręsti. Mūsų tikslas yra suteikti nukentėjusiems pacientams ir klientams paslaugas, kurių jie tikisi ir nusipelno, todėl šio klausimo sprendimui teikiame didžiausią prioritetą. Šios pastangos apima plataus masto, visuotinį gamybos, taisymo, techninės priežiūros, tiekimo grandinės ir kitų problemos ištaisymo funkcijų išplėtimą. Esame besąlygiškai įsipareigoję remti pasaulinę pacientų, pasikliaunančių mūsų miego ir sveikatos priežiūros sprendimais sveikatai ir gyvenimo kokybei palaikyti, bendruomenę ir gydytojus bei klientus, kurie siekia patenkinti pacientų poreikius.
„Philips“ yra įsipareigojusi išspręsti šią problemą vykdydama patikimą ir išsamią taisymo ir keitimo programą. Įsteigėme pretenzijų nagrinėjimo ir pagalbos teikimo centrą, kuriame jums padės.
Norėdami pradėti registracijos procesą, spustelėkite toliau pateiktą nuorodą. Jei esate Jungtinėse Valstijose, iki 2021 m. birželio 23 d. gausite iš „Philips“ su šia problema susijusį laišką, kuriame bus pateikti prisijungimo prie registracijos svetainės duomenys. Jei esate už Jungtinių Valstijų ribų, laišką gausite netrukus po to. Jei negavote šio laiško, skambinkite toliau nurodytu numeriu. Po registracijos pateiksime jums daugiau informacijos, kai ji taps prieinama.
„Philips“ parengė registracijos procesą, leidžiantį pacientams, naudotojams ar slaugytojams rasti savo prietaiso serijos numerį ir pateikti pretenziją, jei jų įrenginys buvo paveiktas. Šiuo metu šis procesas galimas tik pacientams, naudotojams ar slaugytojams JAV, Kanadoje, JK ir Europos Sąjungoje. Netrukus bus pridėta daugiau šalių.
Spustelėkite toliau pateiktą nuorodą, jei norite gauti papildomos klinikinės informacijos apie šią problemą ir kitos informacijos, kuri padės jums patarti paveiktiems pacientams.
Nepaveiktuose gaminiuose gali būti kitoks garsą sugeriantis porėtas filtras, nes laikui bėgant atsiranda naujų medžiagų ir technologijų. Be to, nepaveiktuose prietaisuose dėl kitokio prietaiso dizaino garsą sugeriantis porėtas filtras gali būti kitoje vietoje.
You are about to visit a Philips global content page
ContinueSvetainė skirta tik asmenims, naudojantiems medicinos priemones profesinėje veikloje, įskaitant sveikatos priežiūros specialistams, profesinę veiklą vykdantiems asmenims, atstovaujantiems sveikatos priežiūros įstaigą ar medicinos priemonėmis prekiaujančią organizaciją.
Ar esate asmuo, atitinkantis aukščiau nurodytus kriterijus?