Priežiūros ir trikčių diagnostikos palaikymas „Saeco“ espreso kavos aparatams, įskaitant „Incanto“, „Minuto“, XSMALL, „Moltio“, „Exprelia“, „PicoBaristo“ ir „GranBaristo“, „Xelsis“ ir kt.
Kavos aparato virimo elemento sutepimas užtikrina laisvą mechaninių jo dalių judėjimą, kad aparatas veiktų nepriekaištingai. Sutepimui naudokite „Philips“ / „Saeco“ tepalą. Toliau pateikiamame filmuke parodyta, kurias dalis reikia sutepti.
Sutepimas:
Virimo elemento sutepimo dažnumas:
• 1–5 puodeliai per dieną – sutepkite virimo elementą kartą per 4 mėnesius.
• 6–10 puodelių per dieną – sutepkite virimo elementą kartą per 2 mėnesius.
• Daugiau nei 10 puodelių per dieną – sutepkite virimo elementą kiekvieną mėnesį.
Jei norite įstatyti kavos aparato virimo elementą, jis turi būti neutralioje padėtyje. Toliau pateikiamame filmuke yra parodyta, kaip tai padaryti.
Jei įdėdami kavos aparato virimo elementą susiduriate su sunkumais:
Jei norite išimti kavos aparato virimo elementą, jis turi būti neutralioje padėtyje.
Jei išimdami kavos aparato virimo elementą susiduriate su sunkumais:
Taip, tai normalu, kad aparato lašų surinkimo padėklas prisipildo gana greitai. Tai nereiškia, kad aparatas yra sugedęs.
Naudojant aparatą vidinės aparato sistemos skalaujamos vandeniu, kuris automatiškai patenka į lašų surinkimo padėklą. Iš išorės to nesimato, todėl gali susidaryti įspūdis, kad lašų surinkimo padėklas prisipildo labai greitai.
• Skalavimas užtikrina optimalų aparto veikimą.
• Ištuštinkite ir išvalykite lašų surinkimo padėklą, kai tik lašų surinkimo indo dangtelyje užsidega indikatorius „Drip tray full“ (lašų surinkimo indas pilnas).
Patarimas. Kiekvieną kartą, kai atliekamas automatinis skalavimo / savaiminio išsivalymo ciklas, po snapeliu galite pastatyti puodelį, kuriame būtų surenkamas iš snapelio ištekantis vanduo.
Kavos tirščių indą ištuštinkite tik kai kavos aparatas yra ĮJUNGTAS.
Jei kavos tirščių indas ištuštinamas, kai aparatas išjungtas, kavos ruošimo ciklo skaitiklis nenustatomas iš naujo ir pranešimas nedingsta.
Neskubėkite įdėti kavos tirščių indo atgal. Palaukite apie 5 sekundes ir tik tada įdėkite kavos tirščių indą atgal į aparatą.
Kavos aparatas įpils vandens ir (arba) nemals pupelių, jei kavos piltuvėlis bus užsikimšęs.
Kavos piltuvėlio atblokavimas.
• Išimkite virimo elementą ir šaukštelio koteliu išvalykite kavos piltuvėlį. Žr. mokomąjį vaizdo įrašą.
• Jei maltos kavos piltuvėlio nėra, šaukštelio kotelį į kavos piltuvėlį įstatykite iš apačios.
• Jei turite „Moltio“ arba „GranBaristo“ aparatą su išimamu pupelių indu, išimkite šį indą ir jį išardykite. Pašalinkite dvejose atskirose dalyse įstrigusias pupeles.
Priežastys, dėl kurių kavos aparato ekrane rodomas 1, 3, 4, 5 arba 14 klaidos kodas, pateikiamos toliau. Jei parodomas bet koks kitas klaidos kodas, rekomenduojame kreiptis į klientų aptarnavimo centrą.
E01
Malta kava užkimšo kavos piltuvėlį.
Kavos piltuvėlio atblokavimas:
• Išimkite virimo elementą ir išvalykite kavos piltuvėlį šaukštelio koteliu.
• Jei maltos kavos piltuvėlio nėra, šaukštelio kotelį į kavos piltuvėlį įstatykite iš apačios.
E03
Virimo elementas užsikimšęs arba netinkamai suteptas.
• Praskalaukite virimo elementą švariu vandeniu ir atidžiai patikrinkite filtrą.
• Sutepkite virimo elementą, kaip tai nurodoma kavos aparato valymo ir priežiūros skyriuje.
E04:
Virimo elementas užsikimšo, yra netinkamai suteptas arba neužfiksuotas.
• Praskalaukite virimo elementą švariu vandeniu ir atidžiai patikrinkite filtrą.
• Sutepkite virimo elementą, kaip tai nurodoma valymo ir priežiūros skyriuje.
• Įdėkite virimo elementą ir tinkamai užfiksuokite. Jei tinkamai įdėsite ir užfiksuosite, išgirsite švelnų spragtelėjimą.
• Išjunkite ir vėl įjunkite aparatą.
E05:
• Priežastys gali būti įvairios, todėl rekomenduojame kreiptis į klientų aptarnavimo centrą
E14:
• Aparatas perkaito.
• Išjunkite aparatą ir palaukite 60 minučių.
Jei iš kavos aparato išlaša tik keli kavos lašai, tam gali būti kelios priežastys.
1. Virimo elementas užsikimšęs arba netinkamai suteptas.
• Praskalaukite virimo elementą švariu vandeniu ir atidžiai patikrinkite filtrą.
• Sutepkite virimo elementą, kaip tai nurodoma valymo ir priežiūros skyriuje.
2. Kavos snapelis yra užsikimšęs.
• Adata išvalykite kavos snapelį.
3. Vandens filtras (pvz., „AquaClean“ / „Brita“) netinkamai paruoštas arba yra užsikimšęs.
• Išimkite filtrą iš vandens bakelio ir apverstą įmerkite į vandenį.
• Įdėkite filtrą ir paruoškite 2–3 puodelius karšto vandens.
• Jei problema išlieka, paruoškite kavos nenaudodami filtro. Jei tai padeda, vadinasi, filtras yra užsikimšęs ir jį reikia pakeisti.
4. Būtina atlikti aparato kalkių pašalinimo procedūrą.
• Atlikite aparato kalkių pašalinimo procedūrą naudodami „Philips“ / „Saeco“ kalkių šalinimo priemonę.
Jei kavos aparatas paruošia vandeningą kavą, tam gali būti kelios priežastys ir keli sprendimai.
1. Naudojant pirmą kartą:
• „Saeco“ prisitaikymo sistema vis dar derinama. Paruoškite dar kelis puodelius kavos.
• Praskalaukite virimo elementą švariu vandeniu ir kruopščiai patikrinkite filtrą.
• Sutepkite virimo elementą, kaip tai nurodoma valymo ir priežiūros skyriuje
3. Malta kava užkimšo kavos piltuvėlį.
Išvalykite kavos piltuvėlį;
• Išimkite virimo elementą ir išvalykite kavos piltuvėlį šaukštelio koteliu.
• Jei maltos kavos piltuvėlio nėra, šaukštelio kotelį į kavos piltuvėlį įstatykite iš apačios.
Jei pieno ąsotėlis neruošia pieno putos, tam gali būti kelios priežastys ir keli sprendimai.
1. Pieno ąsotėlio dalys yra nešvarios.
• Išrinkite visas dalis ir išplaukite jas šiltu vandeniu / indų plovikliu.
2. Pieno ąsotėlio snapelis neištrauktas iki galo.
• Patikrinkite, ar snapelis ištrauktas iki galo.
3. Pieno vamzdelis netinkamai prijungtas prie putų plakimo elemento.
• Tinkamai prijunkite pieno vamzdelį prie putų plakimo elemento.