„Philips" pagalba

Neveikia verkimo vertimo funkcija

Paskelbta 2024 m. rugpjūčio 27 d.
Jei verkimo vertimo funkcija neveikia, toliau pateikti trikčių šalinimo patarimai gali padėti rasti sprendimą.
  • Patikrinkite, ar nesibaigė 90 dienų nemokamas bandomasis laikotarpis. Jei norite toliau naudotis paslauga, užsisakykite mėnesinę mokamą prenumeratą.
  • Įsitikinkite, kad kūdikio įrenginys yra prijungtas prie interneto. Verkimo vertimas veikia tik tada, kai kūdikio įrenginys prijungtas prie interneto.
  • Patikrinkite, ar „Wi-Fi“ ryšys yra stabilus, nes tai gali turėti įtakos verkimo vertimo gavimo greičiui. Patikrinkite „Wi-Fi“ signalo stiprumą programos nustatymų puslapyje. Ryšys yra geriausias, kai rodoma „Puikus“ arba „Geras“.
  • Patikrinkite, ar kūdikio įrenginys tinkamai prijungtas prie tėvų įrenginio arba „Philips Avent Baby Monitor+“ programėlės. Atlikite naudotojo vadove nurodytus veiksmus, kad teisingai prijungtumėte kūdikio įrenginį. Įsitikinkite, kad kūdikio įrenginys yra pakankamai arti kūdikio, kad galėtų aptikti kūdikio verksmą ir būtų mažiau trikdomas aplinkos triukšmo.
  • Patikrinkite, ar nėra per daug aplinkos triukšmo. Venkite kūdikio įrenginį statyti šalia stipraus triukšmo šaltinių, pavyzdžiui, televizorių arba prietaisų, kurie skleidžia garsus ir vibraciją, pavyzdžiui, išmaniųjų telefonų, įjungtų vibracijos režimu. Toks triukšmas gali trukdyti kūdikio stebėjimo prietaisui tiksliai aptikti ir perteikti kūdikio verksmą.
Ieškote kažko kito?

Atraskite visas „Philips“ palaikymo parinktis

Mūsų svetainę geriausiai galima peržiūrėti naudojant naujausią „Microsoft Edge“, „Google Chrome“ ar „Firefox“ versiją.