„Philips" pagalba

Neveikia verkimo vertimo paslauga

Paskelbta 2024 m. rugpjūčio 27 d.
Jei neveikia 90 dienų verkimo vertimo funkcijos nemokamo bandomojo laikotarpio paslauga, toliau pateikti trikčių šalinimo patarimai gali padėti rasti sprendimą.
  • Įsitikinkite, kad prisijungimui prie paslaugos naudojate tą pačią naudotojo paskyrą.
  • Įsitikinkite, kad kūdikio įrenginys yra prijungtas prie interneto. Verkimo vertimas veikia tik tada, kai kūdikio įrenginys prijungtas prie interneto.
  • 90 dienų nemokamas bandomasis laikotarpis baigėsi. Galite užsisakyti verkimo vertimo paslaugą naudodamiesi programėle.
  • Jei esate naujas naudotojas, bet nemokamas bandomasis laikotarpis jums vis tiek nepasiekiamas, susisiekite su mumis.
  • Įsitikinkite, kad prisijungimui prie paslaugos naudojate tą pačią naudotojo paskyrą.
  • Įsitikinkite, kad kūdikio įrenginys yra prijungtas prie interneto. Verkimo vertimas veikia tik tada, kai kūdikio įrenginys prijungtas prie interneto.
  • Iškilus problemai dėl verkimo vertimo paslaugos prenumeratos arba mokėjimo, programėlėje eikite į parinktį „Tvarkyti verkimo vertimą“ ir susisiekite su „Zoundream“ palaikymo komanda, kuri suteiks pagalbą.
Ieškote kažko kito?

Atraskite visas „Philips“ palaikymo parinktis

Mūsų svetainę geriausiai galima peržiūrėti naudojant naujausią „Microsoft Edge“, „Google Chrome“ ar „Firefox“ versiją.