Paskelbta 2024 m. rugpjūčio 27 d.
„Zoundream“ pagrįsta verkimo vertimo paslauga – tai naudinga priemonė, kuri padės suprasti skirtingus kūdikio verksmus ir nurodys, ką jie gali reikšti. Tačiau svarbu nepamiršti, kad ši priemonė tėvų sprendimo nepakeičia. „Philips“ už vertimo rezultatus neatsako. Prireikus rekomenduojama kreiptis į gydytoją.
Jei verkimo vertimo rezultatai atrodo netikslūs, toliau pateikiami trikčių šalinimo patarimai gali padėti rasti sprendimą.
- Patikrinkite kūdikio amžių. Nors verkimo vertimo funkcija tinka 0–12 mėnesių kūdikiams, ji geriausiai optimizuota 0–6 mėnesių kūdikiams.
- Įsitikinkite, kad kūdikio įrenginys nėra per arti arba per toli. Jis neturėtų būti už veikimo diapazono ribų. Pastatykite jį taip, kad kūdikio verksmą būtų galima tiksliai užfiksuoti.
- Įsitikinkite, kad kambaryje nėra foninio triukšmo, pavyzdžiui, naminių gyvūnų, oro sausintuvų ar dulkių siurblių, kurie gali trukdyti girdėti kūdikio verksmą.
- Patikrinkite, ar „Wi-Fi“ ryšys yra stabilus, nes tai gali turėti įtakos verkimo vertimo gavimo greičiui. Patikrinkite „Wi-Fi“ signalo stiprumą programos nustatymų puslapyje. Ryšys yra geriausias, kai rodoma „Puikus“ arba „Geras“. Norėdami gauti stipresnį signalą, naudokite „Wi-Fi“ kartotuvą.
- Palaukite, kol pasibaigs vadinamasis „atvėsimo“ laikotarpis. Nustatėme ribą (arba vadinamąjį „atvėsimo“ laikotarpį) ir po kiekvieno vertimo laikinai nustojame siųsti jums pranešimus ir vertimus. Ši funkcija padeda nesusipainioti ir neapkrauna skirtingais vertimais per labai trumpą laiką. Po to, kai laikas (paprastai kelios minutės) bus suskaičiuotas, funkcija automatiškai grįš prie būsenos nustatymo ir analizės (jei kūdikis vis dar verkia).