„Philips" pagalba

Dažnai nutrūksta ryšys tarp kūdikio įrenginio ir programėlės

Paskelbta 2024 m. rugpjūčio 27 d.
Jei ryšys tarp kūdikio įrenginio ir „Philips Avent Baby Monitor+“ programėlės netinkamas, atlikite toliau nurodytus veiksmus, kad pagerintumėte ryšį.
  • Patikrinkite, ar „Wi-Fi“ ryšys yra stabilus. Patikrinkite „Wi-Fi“ signalo stiprumą programos nustatymų puslapyje. Ryšys yra geriausias, kai rodoma „Puikus“ arba „Geras“. Norėdami gauti stipresnį signalą, naudokite „Wi-Fi“ kartotuvą.
  • Įsitikinkite, kad naudojate naujausią „Philips Avent Baby Monitor+“ programėlės versiją. Jei ne, atnaujinkite programėlę išmaniajame telefone.
  • Iš naujo paleiskite „Philips Avent Baby Monitor+“ programėlę išmaniajame telefone.
  • Iš naujo paleiskite modemą ir (arba) maršruto parinktuvą.
  • Iš naujo paleiskite kūdikio įrenginį paspausdami įjungimo / išjungimo mygtuką.

Vis tiek susiduriate su ryšio problemomis? Jei nė vienas iš šių patarimų nepadeda, susisiekite su mumis.
Ieškote kažko kito?

Atraskite visas „Philips“ palaikymo parinktis

Mūsų svetainę geriausiai galima peržiūrėti naudojant naujausią „Microsoft Edge“, „Google Chrome“ ar „Firefox“ versiją.