Prisijunkite prie My Philips ir naudokitės!

Paslauga: nuo durų iki durų

Paslauga: nuo durų iki durų


Bet kurioje Lietuvos vietoje...

 

Philips produktų garantija numato, kad užregistravus prekės gedimą  kurjeris atvyks pas Jus į namus, pasiims sugedusį prietaisą ir pristatys jį į autorizuotą Philips aptarnavimo centrą. Po remonto kurjeris grąžins prduktą savininkui. Ši paslauga yra nemokama prietaisams, kuriems galioja garantinio remoto sąlygos. Paslauga užsakoma klientų apratnavimo linija numeriu 8 5 2140294*

 Akcijos taisyklės

 

*Vietinis tarifas

Skaityti daugiauSkaityti mažiau

E-garantija

E-garantija


Registruojant savo produktą į My Philips...

 

...nepamirškite įkelti produkto pirkimo kvito kopijos. Jei visgi Jums tektų pasinaudoti garantiniu aptarnavimu („ACS Philips“ paslauga), jums nebereikės ieškoti pirkimo dokumento ir įvedus savo el. pašto adresą bei produkto modelio numerį, visą kitą mes padarysime už Jus.

Skaityti daugiauSkaityti mažiau

Asmeninis klientų aptarnavimas

Asmeninis klientų aptarnavimas


Asmeninis aptarnavimas...

 

... Jums patogiu būdu - pagalbos telefono numeriu, el. paštu, per „Facebook“ paskyrą ar „Chat“ pokalbių sistemą. Prireikus pasinaudoti garantiniu aptarnavimu - mes parinksime sprendimą labiausiai tinkanti Jums.

Skaityti daugiauSkaityti mažiau

Raskite visus Jums skirtus mūsų pasiūlymus
virtuvėje ir kambaryje

vonioje

You are about to visit a Philips global content page

Continue

You are about to visit a Philips global content page

Continue

Mūsų svetainę geriausiai galima peržiūrėti naudojant naujausią „Microsoft Edge“, „Google Chrome“ ar „Firefox“ versiją.