- Patikrinkite, ar „Wi-Fi“ ryšys yra stabilus. Patikrinkite „Wi-Fi“ signalo stiprumą programos nustatymų puslapyje. Ryšys yra geriausias, kai rodoma „Puikus“ arba „Geras“. Norėdami gauti stipresnį signalą, naudokite „Wi-Fi“ kartotuvą.
- Įsitikinkite, kad naudojate naujausią „Philips Avent Baby Monitor+“ programėlės versiją. Jei ne, atnaujinkite programėlę išmaniajame telefone.
- Iš naujo paleiskite „Philips Avent Baby Monitor+“ programėlę išmaniajame telefone.
- Iš naujo paleiskite modemą ir (arba) maršruto parinktuvą.
- Iš naujo paleiskite kūdikio įrenginį paspausdami įjungimo / išjungimo mygtuką.
Vis tiek susiduriate su ryšio problemomis? Jei nė vienas iš šių patarimų nepadeda, susisiekite su mumis.