„Philips" pagalba

Negaliu prijungti savo dantų šepetėlio prie „Sonicare“ programėlės

Paskelbta 2025 m. spalio 20 d.
Jei jūsų dantų šepetėlis neprisijungia prie „Philips Sonicare“ programėlės, atlikite toliau nurodytus veiksmus.
  1. Įsitikinkite, kad dantų šepetėlis yra visiškai įkrautas.
  2. Patikrinkite, ar jūsų telefono operacinė sistema ir programėlė yra atnaujintos.
  3. Įjunkite „Bluetooth“ savo mobiliajame įrenginyje.
  4. Laikykite dantų šepetėlį ir mobilųjį įrenginį arti vienas kito.
  5. Išimkite dantų šepetėlį iš įkroviklio arba paspauskite režimo mygtuką, kad įjungtumėte LED simbolius ant rankenos.
  6. įjunkite programą „Sonicare“.
Jei atidarius programėlę dantų šepetėlis nesijungia, išjunkite dantų šepetėlio siejimą ir (arba) pamirškite jį telefono „Bluetooth“ nustatymuose. Iš naujo paleiskite „Sonicare“ programėlę, kad iš naujo susietumėte savo įrenginį. Išvalydami „Bluetooth“ talpyklą savo mobiliajame įrenginyje taip pat galite išspręsti ryšio problemas.

Pastaba. „Sonicare 9900 Prestige“ dantų šepetėlio naudotojai taip pat gali išspręsti sujungimo problemas, iš naujo nustatydami rankeną.
Jei vis dar kyla problemų prijungiant „Philips Sonicare“ dantų šepetėlį prie „Sonicare“ programėlės, susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo komanda.
Ieškote kažko kito?

Atraskite visas „Philips“ palaikymo parinktis

Mūsų svetainę geriausiai galima peržiūrėti naudojant naujausią „Microsoft Edge“, „Google Chrome“ ar „Firefox“ versiją.