„Philips" pagalba

Įspėjamoji lemputė „Philips“ espreso aparate neišsijungia

Paskelbta 2025 m. rugpjūčio 3 d.
Jei „Philips“ espreso aparate rodoma įspėjamoji lemputė ir ji neišsijungia, žr. toliau pateiktą paveikslėlį, kad sužinotumėte sprendimus.
Jei šviečia ši įspėjamoji lemputė, ji nurodo, kad vandens bakelis beveik tuščias arba vandens bakelis neįdėtas į vietą. 

Norėdami tai sutvarkyti, išimkite vandens bakelį ir pripilkite į jį vandens iki žymos „Max“. Įsitikinkite, kad vandens bakelį stumiate pakankamai toli į aparatą, kol išsijungia lemputė.
Jei šviečia ši įspėjamoji lemputė, ji nurodo, kad kavos tirščių talpa yra pilna ir ją reikia ištuštinti. 

Norėdami tai sutvarkyti, tuštindami kavos tirščių talpą įsitikinkite, kad aparatas ĮJUNGTAS. Išimkite lašų surinkimo padėklą ir ištuštinkite kavos tirščių talpą. Sudėkite viską atgal į aparatą.
Jei šviečia ši įspėjamoji lemputė, ji nurodo, kad arba kavos tirščių talpa / lašų surinkimo padėklas įdėtas netinkamai, arba atidarytos techninės priežiūros durelės. 

Norėdami tai sutvarkyti, įdėkite kavos tirščių talpą ir lašų surinkimo padėklą bei įsitikinkite, kad jie yra tinkamoje padėtyje. Išimkite vandens bakelį ir įsitikinkite, kad uždarytos techninės priežiūros durelės.
Jei šviečia ši įspėjamoji lemputė, ji nurodo, kad virimo elementas ne vietoje, netinkamai įdėtas arba užkimštas. 

Norėdami tai sutvarkyti, atlikite toliau pateiktus veiksmus:

1. Visiškai IŠJUNKITE aparatą;
2. Išimkite vandens bakelį ir atidarykite techninės priežiūros dureles;
3. Išimkite virimo elementą ir išplaukite jį iš čiaupo bėgančiu vandeniu. Dėkite jį atgal į aparatą, kol užsifiksuos savo vietoje;
4. Uždarykite techninės priežiūros dureles, įdėkite vandens bakelį; 
5. ĮJUNKITE aparatą. 

Pastaba: Jei kavos tirščių talpoje radote sausų kavos miltelių, virimo elementas buvo perpildytas malta kava ir ją išmetė. Kai naudojate maltą kavą, dėkite vieną pilną maltos kavos šaukštą ir nubraukite kauburį.
Jei šviečia ši įspėjamoji lemputė, ji nurodo, kad aparato viduje yra susikaupusio oro. Norėdami iš aparato pašalinti orą, atlikite šiuos veiksmus:

1. Vandens bakelį pripildykite vandens.
2. Po klasikiniu pieno putų plakikliu padėkite puodelį ir paspauskite šviečiantį mygtuką „start/stop“. Atkreipkite dėmesį, kad iš aparato pradės bėgti karštas vanduo tam, kad iš aparato išeitų oras.  

Jei šiuo būdu neišsprendėte problemos, atlikite toliau pateiktus veiksmus: 

1. IŠJUNKITE aparatą;
2. Ištuštinkite vandens bakelį ir iš jo išimkite „AquaClean“ filtrą (jei įdėtas);
3. Pripilkite į bakelį švaraus vandens ir įdėkite;
4. ĮJUNKITE aparatą ir palaukite, kol jis įkais;
5. Pasirinkite karštą vandenį ir išleiskite 2–3 puodelius karšto vandens;
6. Jei tai veikia, įdėkite „AquaClean“ filtrą atgal ir dar kartą išleiskite 2–3 puodelius karšto vandens.

Jei įspėjamoji lemputė šviečia oranžine spalva, reiškia, kad reikia įdėti / pakeisti „AquaClean“ vandens filtrą ir jį suaktyvinti. Įdėjus filtrą ir aparatui veikiant, lemputė švies mėlynai.

Jei šviečia ši įspėjamoji lemputė, ji nurodo, kad reikia iš naujo nustatyti aparatą. Norėdami tai padaryti, atlikite toliau pateiktus veiksmus:

1. Aparatą IŠJUNKITE ir atjunkite nuo maitinimo tinklo; 
2. Iš vandens bakelio išimkite „AquaClean“ vandens filtrą (jei įdėtas);
3. Pripilkite į vandens bakelį vandens ir įdėkite;
4. Atidarykite maltos kavos skyriaus dangtelį ir patikrinkite, ar šis skyrius neužkimštas kavos milteliais. Jei matote, kad užkimštas, išvalykite jį naudodami kavos šaukštelio rankenos galą;  
5. Prijunkite aparatą prie elektros tinklo ir įjunkite aparatą; 
6. Pasirinkite karštą vandenį ir išleiskite 2–3 puodelius karšto vandens;

Pastaba: Jei lemputės toliau šviečia, aparatas gali būti perkaitęs. IŠJUNKITE aparatą, palaukite 30 min. ir vėl ĮJUNKITE. Jei lemputės vis tiek šviečia, kreipkitės į klientų aptarnavimo centrą savo šalyje.

„Wi-Fi“ indikatorius išjungtas
- Kavos aparatas nėra prijungtas prie jūsų namų „Wi-Fi“ (dar nebuvo atliktas pradinis „Wi-Fi“ nustatymas).
- Aparato „Wi-Fi“ ryšys yra išjungtas.
- Namų „Wi-Fi“ ryšys neveikia tinkamai.
- Ryšys su jūsų namų „Wi-Fi“ prarastas, pvz., dėl to, kad pasikeitė namų maršrutizatorius arba pakeistas tinklo pavadinimas ar slaptažodis.
- Atstumas tarp kavos aparato ir maršrutizatoriaus yra per didelis.

„Wi-Fi“ indikatorius įjungtas
- „Wi-Fi“ nustatymas sėkmingai baigtas ir kavos aparatas prijungtas prie namų „Wi-Fi“.

„Wi-Fi“ indikatorius lieka įjungtas, kai išjungiu aparatą
- Kad būtų galima gauti naujinimus, „Wi-Fi“ modulis turi būti prieinamas, todėl „Wi-Fi“ indikatorius lieka įjungtas.

„Wi-Fi“ indikatorius mirksi
- Kavos aparatas yra nustatymo režime, kol vyksta „Wi-Fi“ nustatymo procesas. Kavos aparato mygtukai yra neaktyvūs.
- Jei aparatas jau buvo prijungtas, mirksinti lemputė rodo, kad kavos aparatas vėl jungiasi prie namų „Wi-Fi“.
- Jei aparatas buvo prijungtas prie „Wi-Fi“ tinklo, lėtai mirksinti lemputė reiškia, kad kavos aparatas atnaujina programinę įrangą. Šis atnaujinimas gali užtrukti kelias minutes ir tuo metu kavos aparato naudoti negalima.

Ieškote kažko kito?

Atraskite visas „Philips“ palaikymo parinktis

Mūsų svetainę geriausiai galima peržiūrėti naudojant naujausią „Microsoft Edge“, „Google Chrome“ ar „Firefox“ versiją.