„Philips" pagalba

Negaliu prijungti savo „Philips“ oro valytuvo prie programėlės

Paskelbta 2023 m. gruodžio 4 d.
Jei negalite prijungti „Philips“ oro valytuvo prie programėlės, daugiau informacijos ieškokite šiame straipsnyje.
Toliau pateikta informacija netaikoma AC065x. Jei turite AC065x modelio oro valytuvą, skaitykite toliau esantį skyrių „AC065x neprisijungia prie programėlės“.
Gali būti keletas priežasčių, dėl kurių nutrūksta „Philips“ oro valytuvo ir išmaniojo telefono „Wi-Fi“ ryšys. Perskaitykite toliau pateiktus veiksmus, kad tai išspręstumėte.
  1. Įsitikinkite, kad išmanusis telefonas prijungiamas prie 2,4 GHz (namų) „Wi-Fi“ ryšio tinklo, o ne prie 5 GHz „Wi-Fi“ ryšio arba viešojo „Wi-Fi“ ryšio tinklo. Norint sėkmingai susieti, rekomenduojame pirmiausia išjungti mobiliųjų duomenų funkciją ir tik tada sieti prietaisus.
  2. Patikrinkite, ar išmaniojo telefono „Wi-Fi“ ryšių sąraše yra nurodyta „PHILIPS Setup“ (parodyta toliau esančiame paveikslėlyje), kai prietaisas yra paruoštas susieti. Jei „PHILIPS Setup“ sąraše nėra, problema yra susijusi su aparatine įranga, todėl susisiekite su mumis. Daugiau informacijos apie prietaiso „Wi-Fi“ indikatoriaus būseną rasite jūsų modeliui skirtame naudotojo vadove.
  3. Įsitikinkite, kad išmanusis telefonas yra prijungtas prie namų „Wi-Fi“ ryšio tinklo, o ne prie „PHILIPS Setup“. Jei išmanusis telefonas prijungtas prie „PHILIPS Setup“, siejimo pradžioje rankiniu būdu perjunkite prijungtą išmaniojo telefono „Wi-Fi“ ryšį iš „PHILIPS Setup“ į namų „Wi-Fi“.
  4. Įsitikinkite, kad suteikėte toliau nurodytus leidimus: „Fotoaparatas“, „Nustatyti vietą“, „Saugykla“, „Bluetooth“ ir „Vietinis tinklas“. Juos reikia nustatyti išmaniajame telefone.
  5. Patikrinkite, ar įvedėte teisingą „Wi-Fi“ slaptažodį. Slaptažodyje svarbios didžiosios ir mažosios raidės ir jo negali sudaryti daugiau nei 63 ženklai. Specialiųjų simbolių naudoti negalima.
  6. Įsitikinkite, kad namų „Wi-Fi“ ryšio tinklo pavadinimas yra teisingas. Tinklo pavadinime svarbios didžiosios ir mažosios raidės.
  7. Išmaniajame telefone išjunkite VPN, jei jį naudojate.
  8. Jei maršrutizatoriuje yra nustatytas „baltasis sąrašas“, skirtas siejimui blokuoti, išjunkite maršrutų parinktuvo „baltąjį sąrašą“, kad siejimas būtų sėkmingas.
  9. Laikykite „Philips“ oro valytuvą ir išmanųjį telefoną 10 metrų atstumu nuo maršrutizatoriaus. 
  10. Įsitikinkite, kad programėlės versija buvo atnaujinta į naujausią versiją.
  11. Kiti elektroniniai prietaisai, blyksinčios šviesos šaltiniai arba signalų stotys gali trikdyti „Wi-Fi“ ryšį. Įsitikinkite, kad „Philips“ oro valytuvas yra toli nuo tokių šaltinių, ir bandykite dar kartą susieti oro valytuvą „Wi-Fi“ ryšiu.
Išmaniojo telefono „Wi-Fi“ ryšių sąrašas
Toliau pateikta informacija taikoma tik AC0650. Jei turite kito modelio oro valytuvą, žr. aukščiau esantį skyrių „Prietaisas netinkamai prijungtas prie „Wi-Fi“ tinklo“.

Prietaisas netinkamai prijungtas prie „Wi-Fi“ tinklo
Gali būti keletas priežasčių, kodėl nutrūksta AC0650 ir išmaniojo telefono „Wi-Fi“ ryšys. Atlikite toliau nurodytus veiksmus, kad išspręstumėte problemą.
  1. Įsitikinkite, kad išmanusis telefonas prijungiamas prie 2,4 GHz (namų) „Wi-Fi“ ryšio tinklo, o ne prie 5 GHz „Wi-Fi“ ryšio arba viešojo „Wi-Fi“ ryšio tinklo. 
  2. Įsitikinkite, kad suteikėte toliau nurodytus leidimus: „Fotoaparatas“, „Nustatyti vietą“, „Saugykla“, „Bluetooth“ ir „Vietinis tinklas“. Juos reikia nustatyti išmaniajame telefone.
  3. Patikrinkite, ar įvedėte teisingą „Wi-Fi“ slaptažodį. Slaptažodyje svarbios didžiosios ir mažosios raidės ir jo negali sudaryti daugiau nei 63 žodžiai. Specialiųjų simbolių naudoti negalima.
  4. Įsitikinkite, kad namų „Wi-Fi“ ryšio tinklo pavadinimas yra teisingas. Tinklo pavadinime svarbios didžiosios ir mažosios raidės.
  5. Įsitikinkite, kad prisijungtumėte prie savo „Philips“ paskyros. Galite prisijungti prieš nustatydami „Wi-Fi“ arba „Wi-Fi“ nustatymo metu. 
  6. Išmaniajame telefone išjunkite VPN, jei jį naudojate.
  7. Jei maršrutizatoriuje yra nustatytas „baltasis ar juodasis sąrašas“, skirtas siejimui blokuoti, išjunkite maršrutų parinktuvo „baltąjį ar juodąjį sąrašą“, kad siejimas būtų sėkmingas.
  8. Laikykite „Philips“ oro valytuvą ir išmanųjį telefoną 10 metrų atstumu nuo maršrutizatoriaus. 
  9. Įsitikinkite, kad programėlės versija buvo atnaujinta į naujausią versiją.
  10. Kiti elektroniniai prietaisai, blyksinčios šviesos šaltiniai arba signalų stotys gali trikdyti „Wi-Fi“ ryšį. Įsitikinkite, kad „Philips“ oro valytuvas yra toli nuo tokių šaltinių, ir bandykite dar kartą susieti oro valytuvą „Wi-Fi“ ryšiu. 
Jei anksčiau prisijungėte prie programėlės ir bandėte nustatyti „Wi-Fi“ ryšį su antrąja „Philips“ paskyra tame pačiame prietaise, prieš vėl pradedant „Wi-Fi“ ryšio nustatymą, būtina atstatyti gamyklinius parametrus. Norėdami atstatyti gamyklinius nustatymus, atlikite toliau nurodytus veiksmus.
  • 10 sek. palaikykite paspaudę įjungimo ir režimo perjungimo mygtukus, kol išgirsite pyptelėjimą. 
  • Jei pirmiau minėti veiksmai nepadėjo išspręsti „Wi-Fi“ ryšio problemos, galite pabandyti atlikti gamyklinių parametrų atstatymą.
Jei pirmiau minėti veiksmai nepadėjo išspręsti problemos, patikrinkite programėlę, ar joje nenurodyta papildoma „Wi-Fi“ ryšio informacija, arba kreipkitės į mus dėl tolesnės pagalbos.
 
Ieškote kažko kito?

Atraskite visas „Philips“ palaikymo parinktis

Mūsų svetainę geriausiai galima peržiūrėti naudojant naujausią „Microsoft Edge“, „Google Chrome“ ar „Firefox“ versiją.