„Philips" pagalba

Negaliu prijungti „Saeco“ espreso aparato prie namų „Wi-Fi“ tinklo

Paskelbta 2021-09-16
Jei jums sunku prijungti „Saeco“ espreso aparatą prie „Wi-Fi“ tinklo, čia rasite galimas priežastis ir kaip lengvai jas išspręsti patiems.
Jei jūsų namų tinklas nerodomas galimų tinklų sąraše, peržiūrėkite toliau pateiktus punktus:

•    prijunkite kavos aparatą prie 2,4 GHz 802,11 b/g/n namų „Wi-Fi“ tinklo (5 GHz neveikia);
•    jei jūsų namų „Wi-Fi“ tinklo pavadinimas (SSID) yra paslėptas, espreso aparatas negalės jo aptikti. Iš naujo laikinai sukonfigūruokite namų maršrutų parinktuvą, kad būtų rodomas „Wi-Fi“ tinklo pavadinimas. Sėkmingai prijungę, „Wi-Fi“ tinklo pavadinimą galite vėl paslėpti. 
Norėdami išspręsti kitas galimas „Saeco“ espreso aparato ryšio problemas, peržiūrėkite toliau pateiktą kontrolinį sąrašą:

•    iš naujo nustatykite vietinį maršrutų parinktuvą / „Wi-Fi“ prieigos tašką ir antrą kartą įjunkite „Wi-Fi“ nustatymą;
•    įsitikinkite, kad pateikėte teisingą slaptažodį;
•    pastatykite aparatą arčiau maršrutų parinktuvo / „Wi-Fi“ prieigos taško ir bandykite dar kartą;
•    prijunkite kavos aparatą prie 2,4 GHz 802,11 b/g/n namų „Wi-Fi“ tinklo (5 GHz neveikia);

pabandykite dar kartą nustatyti „Wi-Fi“ ryšį ir vykdykite ekrane pateikiamus nurodymus.
Jei nutrūko „Saeco“ espreso aparato ryšys su namų „Wi-Fi“ tinklu, patikrinkite toliau pateiktus punktus:
•    namų tinklas veikia tinkamai (yra interneto ryšys);
•    nebuvo pakeistas maršrutų parinktuvo / „Wi-Fi“ ryšio slaptažodis;
•    aparatas įjungtas;
•    aparatas ne per toli nuo maršrutų parinktuvo;
•    aparatas ne per arti kitų daiktų ir (arba) prietaisų, kurie galėtų blokuoti „Wi-Fi“ signalą.

Jei pateikti sprendimai nepadeda išspręsti problemos, susisiekti su mumis dėl tolesnės pagalbos.
Susisiekimas su „Philips“

Džiaugiamės galėdami jums padėti

Ieškote kažko kito?

Atraskite visas „Philips“ palaikymo parinktis

Mūsų svetainę geriausiai galima peržiūrėti naudojant naujausią „Microsoft Edge“, „Google Chrome“ ar „Firefox“ versiją.