„Philips“ pagalba
kūdikių buteliukai ⸳ šildytuvai ⸳ stebėjimo prietaisai ⸳ termometrai
Šioje lentelėje nurodytas „Philips“ garantinis laikotarpis įvairiems gaminiams: Mamos ir vaiko priežiūra
Elektriniai pientraukiai | 24 mėnesiai |
Rankiniai pientraukiai | netaikoma |
Buteliai ir butelių priedai | netaikoma |
Stebėjimo prietaisai | 24 mėnesiai |
Elektriniai sterilizatoriai ir butelių šildytuvai | 24 mėnesiai |
Čiulptukai ir kramtukai | netaikoma |
Krepšiai ir dovanų rinkiniai | netaikoma |
Ši „Philips“ garantija neriboja jūsų įstatymų nustatytų garantijos teisių. Kai kuriems produktams gali būti suteikta papildoma garantija. • Užsiregistravę gausite patvirtinimo el. laišką su informacija apie pratęstą garantiją. • Saugokite kvitą ir patvirtinimo el. laišką kaip pratęstos garantijos įrodymą.
• Norėdami gauti pratęstą Philips garantiją, užregistruokite gaminį „MyPhilips“ paskyroje per 90 dienų nuo įsigijimo.
Kiekvienos naujos prekės garantija pradeda galioti nuo prekės įsigijimo dienos . Garantinio laikotarpio trukmė yra 24 mėnesiai. Reikalingas galiojantis prekės įsigijimo dokumentas. Pratesta garantija: Kai kuriems „Philips“ asmeninės priežiūros gaminiams gali būti suteikiama pratęsta garantija. Be šio puslapio apačioje nurodyto garantijos laikotarpio, jums gali būti suteikta nemokama pratęsta garantija, jei per 90 dienų nuo įsigijimo užregistruosite gaminį savo „My Philips“ paskyroje. Prisijunkite prie „My Philips“ paskyros ir sekdami instrukcijas užregistruokite gaminį per 90 dienų nuo įsigijimo datos ir sužinosite, ar jūsų gaminiui gali būti suteikta pratęsta garantija.
Philips garantija galioja tik tuomet, jeigu gaminys buvo tinkamai naudojamas pagal paskirtį, kaip aprašyta naudojimo vadove. Prieš montuodami arba naudodami gaminį, atidžiai perskaitykite naudojimo instrukciją.
Atsižvelgdami į jūsų gaminį ir defektą, „Philips“ parinks jums geriausią aptarnavimo variantą. Prijungtuose gaminiuose saugomi duomenys gali būti prarasti, kai juos prižiūri „Philips“. Prieš siunčiant gaminį rekomenduojame sukurti atsarginę duomenų kopiją. „Philips“ nebus atsakinga už tokius dėl prarastų duomenų patirtus nuostolius.
• netiesioginei ar pasekminei žalai, pvz., laiko, duomenų praradimo ar pajamų praradimo;
• kompensacijai už savo atliekamą veiklą, pvz., reguliarią techninę priežiūrą, programinės aparatinės įrangos atnaujinimų diegimą ar duomenų išsaugojimą.
• jei pirkimo dokumentas buvo pakeistas arba tapo neįskaitomas;
Trikčių šalinimas ir taisymas