„Philips" pagalba

Kodėl reikia pakratyti maistą „Philips AirFryer“?

Paskelbta 2023 m. gruodžio 12 d.
Pakratant maistą „Philips AirFryer“ krepšelyje, kai jis sudedamas keliais sluoksniais, užtikrinama, kad aplink jį cirkuliuotų oras. Be to, tokiu pačiu būdu galite patikrinti maisto spalvą ir jo paruoštumą, kad iškeptų vienodžiau.

Kokius maisto produktus reikia pakratyti ir kaip dažnai?

Visi produktai, kepami daugiau nei vienu sluoksniu, turi būti pakratomi (pamaišomi arba apverčiami), kad iškeptų vienodai. 

Produktai, kuriuos rekomenduojama pakratyti:
  • bulvytės;
  • užkandžiai iš bulvių;
  • vištienos gabalėliai;
  • vištienos sparneliai.

Atkreipkite dėmesį
  • trapaus maisto nereikėtų ruošti karštu oru daugiau nei vienu sluoksniu, nes pakračius jis subyrės.
  • Ruošiant šaldytas bulvytes ir krepšelį pripildžius iki didžiausio rekomenduojamo kiekio, pakratykite bulvytes mažiausiai 3–4 kartus, kad iškeptų vienodai.
  • Kuo daugiau maisto įdedama į „AirFryer“, tuo dažniau jį reikia pakratyti.

Kaip pakratyti produktus?

Norėdami pakratyti produktus, išimkite krepšelį iš prietaiso (ir (arba) keptuvo, jei yra) ir pakratykite krepšelį virš kriauklės. Tada įdėkite krepšelį į keptuvą ir įstumkite atgal į prietaisą.

Įsitikinkite, kad kratydami gerai sumaišėte produktus. Apatinis sluoksnis turi būti viršuje, o viršutinis – apačioje, kad iškeptų vienodai.
Play Pause

Pakratyti primenama tik modeliuose HD9285, HD9860-HD9867, HD9875, HD9880, NA350, NA351 ir NA352

Toliau pateikta informacija taikoma tik modeliams HD9285, HD9860-HD9867, HD9875, HD9880, NA350, NA351 ir NA352.

Ruošiant maistą pagal numatytuosius nustatymus, automatinio ruošimo programas arba „Smart chef“ programas (atsižvelgiant į „AirFryer“ modelį), kai kurie „AirFryer“ modeliai pyptelėdami praneš, kad reikia pakratyti maistą. Daugiau informacijos apie šią funkciją rasite naudotojo vadove, kurį galima peržiūrėti ir atsisiųsti svetainėje www.philips.com/support. „AirFryer“ modelio numerį galima rasti ant lipduko prietaiso apačioje.


Ar pirmiau minėti sprendimai padėjo išspręsti problemą? Jei ne, susisiekite su mumis dėl tolesnės pagalbos.
Ieškote kažko kito?

Atraskite visas „Philips“ palaikymo parinktis

Mūsų svetainę geriausiai galima peržiūrėti naudojant naujausią „Microsoft Edge“, „Google Chrome“ ar „Firefox“ versiją.