„Philips“ pagalba

Asmeninės priežiūros garantija

Vyrų kūno priežiūra  .  Moterų kūno priežiūra  .  Sonicare dantų šepetėliai ir burnos irigatoriai  

„Philips“ suteikia 24 mėnesių garantiją savo gaminiams nuo pirkimo datos. Defektai, atsiradę dėl netinkamų medžiagų ir gamybos kokybės, bus pataisyti arba pakeisti „Philips“ lėšomis, jei per kvalifikacinį laikotarpį bus pateiktas galiojantis pirkimo įrodymas. Žala dėl neleistinų atsarginių dalių naudojimo panaikina šią garantiją. Vartotojas turi griežtai laikytis visų vartotojo vadove pateiktų nurodymų.

Garantinis laikotarpis

Šioje lentelėje nurodytas Philips garantinis laikotarpis įvairiems gaminiams:

 

Asmeninė priežiūra

Vyrų kūno priežiūra

24 mėnesiai

Moterų kūno priežiūra

24 mėnesiai

Sonicare dantų šepetėliai ir burnos irigatoriai

24 mėnesiai 

Dantų šepetėlio ir skustuvo keitimo galvutės

24 mėnesiai

Asmeninės priežiūros reikmenys

24 mėnesiai

Ši „Philips“ garantija neriboja jūsų įstatymų nustatytų garantijos teisių.


Kai kuriems produktams gali būti suteikta papildoma garantija.


• Norėdami gauti pratęstą Philips garantiją, užregistruokite gaminį „MyPhilips“ paskyroje per 90 dienų nuo įsigijimo.
• Užsiregistravę gausite patvirtinimo el. laišką su informacija apie pratęstą garantiją.
• Saugokite kvitą ir patvirtinimo el. laišką kaip pratęstos garantijos įrodymą.

Garantijos sąlygos

Kiekvienos naujos prekės garantija pradeda galioti nuo prekės įsigijimo dienos . Garantinio laikotarpio trukmė yra 24 mėnesiai. Reikalingas galiojantis prekės įsigijimo dokumentas.


Philips garantija galioja tik tuomet, jeigu  gaminys buvo tinkamai naudojamas pagal paskirtį, kaip aprašyta naudojimo vadove. Prieš montuodami arba naudodami gaminį, atidžiai perskaitykite naudojimo instrukciją.


Atsižvelgdami į jūsų gaminį ir defektą, „Philips“ parinks jums geriausią aptarnavimo variantą. Prijungtuose gaminiuose saugomi duomenys gali būti prarasti, kai juos prižiūri „Philips“. Prieš siunčiant gaminį rekomenduojame sukurti atsarginę duomenų kopiją. „Philips“ nebus atsakinga už tokius dėl prarastų duomenų patirtus nuostolius.

Kam netaikoma garantija?

Garantija netaikoma:

• netiesioginei ar pasekminei žalai, pvz., laiko, duomenų praradimo ar pajamų praradimo;
• kompensacijai už savo atliekamą veiklą, pvz., reguliarią techninę priežiūrą, programinės aparatinės įrangos atnaujinimų diegimą ar duomenų išsaugojimą.
 
 
Garantija netaikoma:

• jei pirkimo dokumentas buvo pakeistas arba tapo neįskaitomas;
• jei ant gaminio esantis modelio numeris, serijos numeris arba pagaminimo datos kodas buvo pakeistas, pašalintas arba tapo neįskaitomas;
• jei prekė pirkta kaip nekokybiška;
• jeigu remontą ar gaminio modifikacijas atliko neįgaliota serviso organizacija ar kiti neįgalioti asmenys;
• jei defektas atsirado dėl prekės naudojimo ne pagal paskirtį;
• jeigu defektas atsirado dėl piktnaudžiavimo preke;
• jei defektas atsirado dėl aplinkos sąlygų, kurios neatitinka vartotojo vadovo;
• jei defektas atsirado dėl prijungtų išorinių įrenginių, papildomos įrangos ar priedų (įskaitant programinę įrangą), kurie nėra rekomenduojami vartotojo vadove;
• jei įrenginys buvo pažeistas, įskaitant, bet neapsiribojant, gyvūnų, žaibo, neįprastos įtampos, gaisro, stichinės nelaimės, transportavimo ar vandens padarytą žalą (nebent vartotojo vadove aiškiai nurodyta, kad gaminį galima nuplauti);
• normaliam susidėvėjimui arba sunaudojamų dalių, pvz., dulkių siurblių maišelių, pakeitimui;
• jei gaminys neveikia tinkamai, nes iš pradžių nebuvo sukurtas, pagamintas ar patvirtintas naudoti šalyje, kurioje produktas naudojamas, kas gali  tai nutikti, jei gaminį importuosite;
• jei gaminys neveikia tinkamai dėl prieigos prie paslaugų teikėjų arba ryšio su paslaugų teikėjais problemų, pvz., prieigos tinklų (įskaitant, bet neapsiribojanttelevizijos kabelio, palydovinio ar interneto) sutrikimų, abonento ar korespondento linijos, vietinio tinklo gedimų, taip pat kabelių, failų serverių, vartotojų linijų) gedimų  (ir gedimų perdavimo tinkle (trukdžių, kodavimųar prastos tinklo kokybės);
• jeigu prekė yra sugedusi dėl jos dalių, kurios pagal savo pobūdį yra sunaudojamos, susidėvėjimo;
• ne elektrinėms dalims.

Trikčių šalinimas ir taisymas

Ar jūsų produktas neveikia taip, kaip turėtų?

Mūsų svetainę geriausiai galima peržiūrėti naudojant naujausią „Microsoft Edge“, „Google Chrome“ ar „Firefox“ versiją.