„Philips“ palaikymas
Smartsleep・ miegas・ astma
Philips suteikia garantiją savo gaminiams tam tikrą laikotarpį nuo pirkimo datos. Defektai, atsiradę dėl netinkamų medžiagų ir gamybos kokybės, bus pataisyti arba pakeisti „Philips“ lėšomis, jei per kvalifikacinį laikotarpį bus pateiktas galiojantis pirkimo įrodymas. Žala dėl neleistinų atsarginių dalių naudojimo panaikina šią garantiją. Vartotojas turi griežtai laikytis visų vartotojo vadove pateiktų nurodymų.
Šioje lentelėje nurodytas Philips garantinis laikotarpis įvairiems gaminiams: Sveikata
Gilaus miego galvos juostelė | 24 mėnesiai |
Gilaus miego galvos juostos keitimo jutikliai | 24 mėnesiai |
Knarkimą mažinanti juosta | 24 mėnesiai |
Geresnė miego programa | 24 mėnesiai |
Ši garantija papildo jūsų įstatyme numatytas garantijas. Ši „Philips“ garantija neriboja jūsų įstatymų nustatytų garantijos teisių. Kai kuriems produktams gali būti suteikta papildoma garantija. • Užsiregistravę gausite patvirtinimo el. laišką su informacija apie pratęstą garantiją. • Saugokite kvitą ir patvirtinimo el. laišką kaip pratęstos garantijos įrodymą.
• Norėdami gauti pratęstą Philips garantiją, užregistruokite gaminį „MyPhilips“ paskyroje per 90 dienų nuo įsigijimo.
Kiekvienos naujos prekės garantija pradeda galioti nuo prekės įsigijimo dienos . Garantinio laikotarpio trukmė yra 24 mėnesiai. Reikalingas galiojantis prekės įsigijimo dokumentas. Pratesta garantija: Kai kuriems „Philips“ asmeninės priežiūros gaminiams gali būti suteikiama pratęsta garantija. Be šio puslapio apačioje nurodyto garantijos laikotarpio, jums gali būti suteikta nemokama pratęsta garantija, jei per 90 dienų nuo įsigijimo užregistruosite gaminį savo „My Philips“ paskyroje. Prisijunkite prie „My Philips“ paskyros ir sekdami instrukcijas užregistruokite gaminį per 90 dienų nuo įsigijimo datos ir sužinosite, ar jūsų gaminiui gali būti suteikta pratęsta garantija.
Philips garantija galioja tik tuomet, jeigu gaminys buvo tinkamai naudojamas pagal paskirtį, kaip aprašyta naudojimo vadove. Prieš montuodami arba naudodami gaminį, atidžiai perskaitykite naudojimo instrukciją.
Atsižvelgdami į jūsų gaminį ir defektą, „Philips“ parinks jums geriausią aptarnavimo variantą. Prijungtuose gaminiuose saugomi duomenys gali būti prarasti, kai juos prižiūri „Philips“. Prieš siunčiant gaminį rekomenduojame sukurti atsarginę duomenų kopiją. „Philips“ nebus atsakinga už tokius dėl prarastų duomenų patirtus nuostolius.
• netiesioginei ar pasekminei žalai, pvz., laiko, duomenų praradimo ar pajamų praradimo;
• kompensacijai už savo atliekamą veiklą, pvz., reguliarią techninę priežiūrą, programinės aparatinės įrangos atnaujinimų diegimą ar duomenų išsaugojimą.
• jei pirkimo dokumentas buvo pakeistas arba tapo neįskaitomas;
Trikčių šalinimas ir taisymas